سرپرست فنی و حرفه‌ای اردبیل/

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی پارس‌آباد تکمیل شود

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد در سال ۸۵ آغاز شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده که باید اقدامات اساسی برای تکمیل این پروژه انجام شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۱۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، یونس ممی‌زاده، در جلسه تعیین تکلیف مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی پارس‌آباد در محل فرمانداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: عملیات اجرایی مرکز فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد در سال 85 آغاز شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی تصریح کرد:‌ با وجود اینکه قرار بود این مرکز در سال 90 به بهره برداری رسیده و در حوزه کشاورزی اقدام به ارائه آموزش‌های تخصصی و مهارتی کند اما همچنان نیمه‌کاره مانده که باید با تلاش و عزم جدی مسئولان مربوطه در این حوزه این پروژه تکمیل شود.

ممی‌زاده با بیان اینکه برای ایجاد مرکز فنی و حرفه‌ای تخصصی کشاورزی پارس‌آباد 90 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود، افزود:‌ متاسفانه با وجود برخی مشکلات منطقه‌ای و وجود تحریم‌های اقتصادی این پروژه همچنان بلاتکلیف مانده که تکمیل آن نیازمند عزم جدی مسئولان و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل با قدردانی از حضور نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله سوار و فرماندار این شهرستان در جلسه و تلاش برای تکمیل این پروژه بیان کرد: انتظار می‌رود با پیگیری‌ها لازم و تخصیص اعتبارات در نظر گرفته شاهد بهره برداری از این پروژه و ارائه خدمات آموزشی در حوزه کشاورزی در شهرستان پارس‌آباد باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به نقش مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در جامعه گفت: آموزش‌های فنی و مهارتی نقش و تاثیر مهمی در ایجاد اشتغال در جامعه به ویژه در جامعه روستایی ایفا می‌کنند.

حجت‌الاسلام حبیب برومند اظهار کرد:‌ با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم تا آخر امسال با کار کارشناسی و بررسی تمامی جوانب، این پروژه تعیین تکلیف شده و برای آموزش در این حوزه کارهای اساسی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار