معاون گردشگری اردبیل/

جوامع و مراکز صنفی برگزیده حوزه گردشگری اردبیل تجلیل می‌شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: همزمان با روز جهانی گردشگری از جوامع و مراکز صنفی برگزیده تجلیل می‌شود تا این امر مشوقی برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران و گردشگران باشد.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۱۷
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، قادر تقی‌زاده، در جلسه بررسی نقش جوامع و انجمن صنفی استان در توسعه گردشگری اردبیل اظهار داشت: باید گرامیداشت روز جهانی جهانگردی به تمامی اعضای جوامع و انجمن صنفی برای گرامیداشت این روز در مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و قایل شدن تخفیفاتی برای اقامت مسافران و گردشگران در این روز اطلاع‌رسانی شود.

وی با تاکید بر استفاده از نقش و ظرفیت جوامع و انجمن صنفی در توسعه گردشگری اردبیل گفت: در روز جهانی گردشگری از جوامع و مراکز صنفی برگزیده تجلیل می‌شود تا این امر مشوقی برای ارائه خدمات کیفی و مطلوب به مسافران و گردشگران باشد.

تقی‌زاده با اشاره به برگزاری دومین جلسه مسیرهای جدید گردشگری منطقه دو کشور در استان زنجان با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، معاونان گردشگری، مدیران عامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور 6 استان در دوازدهم شهریور ماه افزود: مسیرهای جدید گردشگری بین استان‌های منطقه دو به صورت بسته‌های سفر آماده شده که در این جلسه ارائه می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل خواستار مشارکت جوامع و انجمن‌های صنفی به منظور شرکت در نمایشگاه بین‌المللی فیتور اسپانیا که از 30 دی تا 4 بهمن ماه در شهر مادرید برگزار می شود، شد و بیان کرد: براساس مصوبه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مقرر شده است استان اردبیل در این نمایشگاه حضور یابد.

وی تصریح کرد: در این کارگروه مقرر شد جلسه‌ای بین اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی، نمایشگاه بین‌المللی اردبیل، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و بخش خصوصی مرتبط با گردشگری برای شرکت در این نمایشگاه تشکیل شود.

تقی‌زاده با تاکید بر تشکیل جلسه جوامع و انجمن‌های صنفی به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان تور و مراکز اقامتی با حضور استاندار اردبیل اظهار کرد: در این جلسه در کنار ارائه گزارش عملکرد توسط مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و جوامع صنفی، می‌توانند مشکلات، فعالیت‌ها و پیشنهادات خود را در راستای بهبود ارائه خدمات با استاندار مطرح کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار