"زارع" رئیس و "وزیری" نائب رئیس شورای شهر یزد شدند

حجت‌الاسلام عباس زارع با رای اعضای شورای شهر یزد برای دومین سال پیاپی به عنوان رئیس و سیده حمیده وزیری به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۳۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

"زارع" رئیس و "وزیری" نائب رئیس شورای شهر یزد شدند

حجت‌الاسلام عباس زارع با رای اعضای شورای شهر یزد برای دومین سال پیاپی به عنوان رئیس و سیده حمیده وزیری به‌عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد صبح امروز برای انتخاب رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای شهر یزد برگزار شد.

در این جلسه حجج‌الاسلام "حمیدرضا مطهریان" و "عباس زارع" کاندید ریاست شورا شدند که حجت‌الاسلام "عباس زارع" توانست با 10 رای از 13 رای، برای دومین سال پیاپی به عنوان رئیس شورای شهر یزد معرفی شود.

برای نائب رئیسی شورای شهر "حجت‌الاسلام مطهریان"، "ملیحه امینی اصل"، "عزت یادگار" و "سیده حمیده وزیری" کاندید شدند که "امینی اصل" با 5 و "وزیری" با 4 رای به دور دوم راه یافتند، "مطهریان" و "یادگار" هم به ترتیب با 3 و یک رای از راهیابی به دور دوم بازماندند.

در دور دوم رای‌گیری، "امینی اصل" هم توانست با رای 7 نفر از اعضای شورای شهر یزد، به‌عنوان نائب رئیس شورا دست پیدا کند، "وزیری" هم تنها توانست 4 رای را به خود اختصاص دهد، 2 رای اعضای شورای شهر هم ممتنع بود.

پس از انتخاب "امینی اصل" به عنوان نائب رئیس، وی به‌نفع "وزیری" کناره‌گیری کرد و با استعلام از فرمانداری یزد، رئیس شورا استعفای کتبی وی را قرائت و دوباره رای‌گیری انجام شد.

برای رای‌گیری مجدد نائب رئیسی شورا، "وزیری" و "یادگار" کاندید شدند که "وزیری" توانست با هفت رای در برابر 6 رای "یادگار"، به عنوان نائب رئیس شورا انتخاب شود.

سخنگویی شورای شهر یزد هم در سومین سال از چهارمین دوره شورای شهر یزد به "وحیدرضا خباززاده یزدی" با 7 رای رسید، برای این پست "عزت یادگار" هم کاندید شده بود که 5 رای از 6 رای باقی مانده را کسب کرد.

"مهدی کاشفی‌زاده" و "سیدمحمدرضا مدرسی" هم برای عنوان منشی شورا کاندید شدند که در نهایت "کاشفی‌زاده" به‌عنوان منشی اول و "مدرسی" به عنوان منشی دوم شورا انتخاب شد.

برای پست خزانه‌داری شورا هم "مطهریان" و "امینی‌اصل" کاندید شدند که با انصراف "مطهریان"، تنها یک کاندید برای این پست باقی ماند و اعضای شورای شهر "امینی‌اصل" را به عنوان خزانه دار شورا انتخاب کردند.

 

ارسال نظرات