مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کردستان :

اعزام 76 هزار و 500 زائر از سراسر کشور به مناطق عملیاتی استان کردستان

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: مردم استان کردستان طی یک ماه گذشته میزبان 76 هزار و 500 زائر سرزمین های نور از سراسر کشور بودند.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۳۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،فرهاد غلامی  گفت: با توجه به اینکه اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور از یک ماه گذشته آغاز شده اما تاکنون استقبال خوبی از این اردوها صورت گرفته به طوری که در این مدت 76 هزار و 500 نفر از سراسر کشور از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان کردستان بازدید کردند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: از این تعداد 40 هزار و 545 نفر را خواهران و 35 هزار و 955 نفر را برادران تشکیل می دادند.
 
وی افزود: 10 راوی ثابت در یادمان های استان حضور دارند که به زائران سرزمین های نور خدمات رسانی می کنند.
 
غلامی در ادامه به حضور 30 دانشجوی پاکستانی در مناطق عملیاتی استان کردستان اشاره کرد و افزود: استان های گیلان, مازندران, خوزستان, اصفهان, یزد, همدان و تهران بیشترین بازدیدها را نسبت به استان های دیگر داشته اند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: یادمان های مریوان, تپه الله اکبر, والفجر 4 و 9 و باشگاه افسران از جمله یادمان هایی هستند که بیشترین بازدید را توسط زائران راهیان نور به خود اختصاص دادند.
 
وی در پایان به اعزام های استان کردستان به مناطق عملیاتی اشاره کرد و اظهار داشت: طی یک ماه گذشته 13 هزار و 424 نفر از استان کردستان به مناطق عملیاتی استان اعزام شدند که حدود پنج هزار نفر از آنها را خواهران و حدود 8500 نفر را برادران تشکیل می دادند.
 
انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات