خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الزمان‌(عج) استان اصفهان گفت: با همکاری ‌رتبه و مقام هیچ کس از بین نمی‌رود و بایستی در مسائل مهم استان از طریق رسانه‌های مکتوب و مجازی اصفهان وفاق و همدلی به وجود آید که متاسفانه این وفاق و همدلی در برخی حوزه ها رضایت بخش نیست.
کد خبر: ۸۵۶۴۱۸۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مجتبی فدا،؛ در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با معاونین روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه که صبح امروز در محل سپاه اصفهان تشکیل شد‌؛ ضمن درخواست از رسانه ها که بایستی در مسائل مهم استان رسانه‌های مکتوب و مجازی با وفاق و همدلی منزلت اصفهان را آنگونه که هست منعکس کنند اظهارداشت: حجم، اندازه و برد فعالیت رسانه ای اهمیت دارد اما نباید از رسانه‌های اجتماعی غافل شد و بحث تبادل اخبار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را نادیده گرفت.

وی به فعال شدن شبکه‌های اجتماعی در کنار فضای رسانه‌ای اشاره کرد وافزود: با فعال شدن شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و سایبر، بحث تبادل اطلاعات و اخبار نیز دگرگون شده است.

وی تصریح کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تیغ دو لبه ای است که اگر نسبت به فرهنگ سازی دقیق آن توجه نشود موجب ایجاد معضلات اجتماعی در جامعه خواهد شد و متاسفانه به دلیل همین مسئله شاهد برخی معضلات اجتماعی  هستیم.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان فرهنگ سازی استفاده از این شبکه‌های اجتماعی را مهمترین نیاز جامعه فعلی دانست و گفت: دغدغه‌ای که در خصوص شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، استفاده نادرست از این شبکه‌ها و انتشار اخبار نادرست توسط افرادی سودجو در آن است.

وی تاکید کرد: با همکاری ‌رتبه و مقام هیچ کس از بین نمی‌رود و بایستی در مسائل مهم استان از طرف رسانه‌های مکتوب و مجازی اصفهان وفاق و همدلی به وجود آید که متاسفانه این وفاق و همدلی در برخی حوزه ها رضایت بخش نیست.

سردار فدا بااشاره به اینکه متاسفانه همگرایی لازم بین مسوولان برای حل مشکلات استان وجود ندارد ادامه داد:باید همکاری و همگرایی رسانه‌های استان برای انعکاس منزلت اصفهان افزایش یابد.

فداء با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای غواص خاطرنشان کرد: این قدرت رسانه بود که از ظرفیت خود استفاده کرد و حضور حداکثری مردم و همگرایی دستگاه های استان را در تشییع شهدا رقم زد.اگر از این ظرفیت و قدرت رسانه‌ها نیز در مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم استفاده شود، مطمئنا نتیجه قابل رضایتی خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف به منظور محرومیت زدایی از استان گفت: کارهای زیادی توسط سپاه انجام شده که همه آن‌ها رسانه ای نشده است و می‌طلبد تعاملات بین سپاه و رسانه‌ها و همه نیروهای مسلح و دستگاه های مختلف برای معرفی برند اصفهان به عنوان نصف جهان آنگونه که هست صورت پذیرد.

وی تاکید کرد:حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای غواص نمونه‌ای از قدرت رسانه هاست.

انتهای پیام63055/

ارسال نظرات
پر بیننده ها