فرمانده سپاه قدس گیلان:

2هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان گیلان وجود دارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 2هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان گیلان وجود دارد افزود: از این تعداد، هزار پایگاه مقاومت فاقد مکان است.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۴۷
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در هفتمین مجمع عالی بسیج استان گیلان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد اظهار کرد: مجمع بسیج، یک الگوی مدیریتی است که با نیازسنجی محلی در راستای برطرف کردن مشکلات و ارائه راهکارها قدم برمی‌دارد.

وی با اشاره به نقش مؤثر بسیج در همه عرصه‌ها، گفت: بسیج در زمینه‌های مختلف از جمله فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی، آبادانی و سازندگی و بهداشت و درمان در راستای خدمت به مردم نقش بسزایی داشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش مجمع بسیج در استان را برای ایجاد جامعه الگو، اجرای فرامین ولایت و حل مشکلات استان دانست و بیان کرد: مجامع بسیج که محل تصمیم گیری های بسیجی و نه تصمیمات اداری و دولتی است تلاش می کند تا استان را به آرمان های انقلاب اسلامی نزدیکتر نماید.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه 2هزار پایگاه مقاومت بسیج در استان گیلان وجود دارد افزود: از این تعداد، هزار پایگاه مقاومت فاقد مکان است.

وی با اشاره به اینکه 5 مدل برای پایگاه های مقاومت طراحی شده است اضافه کرد: مدل "ویژه، الف، ب، ج و د از این مدل ها هستند و هزار پایگاه مقاومت نیز مدلشان د است

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال باید یک میلیون و 47 هزار بسیجی در استان جذب کنیم که اکنون 200 هزار کسری نیروی بسیج داریم بنابراین مجامع بسیج می توانند در این زمینه یاری گر سپاه و بسیج باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار