خبرهای داغ:
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه مونوریل کرمانشاه در سال 88 با سر و صدای زیادی آغاز شد اما وقتی مدیران غیر بومی بر سر کار می‌آیند، نتیجه اش‌ همین می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۲۸۱
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
دکتر فتح ا... حسینی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه گفت: پروژه مذکور ظلم بزرگی به مردم کرمانشاه است و با اجرای آن آسیب بزرگی به مردم این شهر و حتی استان زده شد.
 
وی با اشاره به این که مردم کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس جان‌فشانی‌های بی شماری از خود نشان دادند، اظهار کرد: حق مردم جان بر کف کرمانشاه این نبود و آن‌ها هرگز مستحق چنین ظلمی که در حق آن ها شده نمی باشند.
 
حسینی با بیان این که اگر قرار بود کاری برای رفاه حال مردم کرمانشاه در رفت و آمدهای شهری انجام شود ‌باید نسبت به احداث مترو اقدام می‌شد نه مونوریل،‌ تصریح کرد: وقتی مدیران غیر بومی بر سر کار می‌آیند، نتیجه اش‌ همین می‌شود.
 
وی با تاکید بر این که پروژه مونوریل از همان ابتدا با اعتراض همه نمایندگان استان مواجه شد و علاوه بر آن صدای بسیاری از مردم کرمانشاه را نیز در آورد، اضافه کرد: این پروژه به جای این که برای مردم رفاه به همراه داشته باشد، به آن‌ها آسیب زد.
 
حسینی با اشاره به این که پس از این که مدیریت ارشد استان در مسیر اجرای پروژه مونوریل در کرمانشاه چراغ سبز نشان داد، گفت: نمایندگان استان، کارشناسان و حتی مردم کرمانشاه به دلایل بسیاری در مقابل اجرای پروژه مذکور چراغ قرمز نشان دادند.
 
وی با بیان این که علاوه بر آلایندگی صوتی و جوی، رعایت نشدن مساله پدافند غیر عامل پاشنه آشیل پروژه مونوریل کرمانشاه است، افزود: جالب این که پروژه مذکور بعد از گذشت 4 سال هنوز اندر خم یک کوچه است و پیشرفت بسیار کندی داشته است.
 
حسینی با تاکید بر این که ساخت مونوریل هیچ نفعی به حال مردم کرمانشاه ندارد و باید هر چه زودتر متوقف شود، اعلام کرد: این پروژه از همین حالا برای مردم مشکل آفرین شده و تردد شهروندان را با مشکلات بسیاری رو به رو کرده است.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای مترو به جای مونوریل توافقی است که با مدیریت اجرایی استان به عمل آمده و نمایندگان استان در مجلس با قاطعیت از احداث مترو حمایت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که حقوق مردم کرمانشاه بیش از این پایمال شود.
ارسال نظرات