امام جمعه میامی گفت: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و همه باید به عنوان یک دیده ‏بان فعالیت دشمن را رصد کنیم و از نفوذ آنها به کشور خودداری کنیم.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۱۲
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان اظهار داشت: دشمن به دنبال تحمیل کردن افکار و اندیشه های خود بر ملت و نفوذ در ایران اسلامی است و اکنون وظیفه همگان است که در مقابل نفوذ دشمنان عکس العمل مناسب داشته باشند.

وی افزود: آمریکا برای نفوذ در ایران انگیزه های زیادی دارد که موقعیت جغرافیایی، انتقام گرفتن از انقلاب اسلامی و توقف نفوذ و گسترش ایران در بین ملت ها از جمله این اهداف است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند، گفت: همه باید به عنوان یک دیده بان فعالیت دشمن را رصد کنیم و از نفوذ آنها به کشور خودداری کنیم، چراکه آنان به دنبال تغییرات سیاسی و فرهنگی در کشور هستندکه این فکر دشمنان به معنی تغییر نظام و هویت انقلاب اسلامی است.

صفایی پور تصریح کرد: ایران، الگوی ایمان و مقاومت را به جهانیان آموزش داده و آمریکا قصد دارد تا با نفوذ خود، کشور را از داخل تغییر دهد تا رهبران کشور ما دست از شعار مرگ بر آمریکا بر دارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر توجه به امر اقتصاد مقاومتی، تأکید کرد: در این راستا دولت و بخش خصوصی می‌بایست توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: امروز نیازمند گسترش فرهنگ کار جمعی و تعاونی هستیم و باید به تعاونی‌ها بیش از گذشته توجه شود و دولت نیز تسهیلات بیشتری را در اختیارشان قرار داده تا نسل جوان با ابتکارات و ابداعات ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف ظهور و بروز دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها