خبرهای داغ:
امام جمعه گیلانغرب:

برقراری ارتباط با آمریکا خیالی بیش نیست

امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر انسداد هر روزنه ای و جلوگیری از راههای نفوذ آمریکا در کشور گفت: برقراری ارتباط با آمریکا خیالی بیش نیست.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۱۹
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نمازجمعه این هفته گیلانغرب افزود:
صبر و مقاومت، هوشمندی و صلابت، پرهیز از غفلت و انفعال و ارتجاع از جمله راههای مقابله با نفوذ دشمن است.
وی اظهارداشت: ازجمله آرزوهای سران آمریکا در ایران فراگیر شدن و تسری دو آفت انفعال و ارتجاع در بدنه جامعه انقلابی ایران به ویژه در بین طیفی از خواص و مدیران و مسوولان نظام است تا جایی که تنها راه برون رفت از مشکلات و گرفتاریهای داخلی را در تحقق این مهم می دانند.
وی بیان کرد: اکنون چهره هایی هستند که چه بسا گرفتار این دو آسیب شده اند، کسانی که در گذشته مواضعی تند و انقلابی علیه آمریکا و سران استکبار داشتند اما اکنون به دلایل نامعلوم در اندیشه ارتباط با کشورهای غربی از جمله آمریکا به سر می برند.
وی افزود: البته این رویکرد جز خسارت و ظلم به ملت شریف ایران نتیجه دیگری نخواهد داشت و آنچه که در رابطه با نظام اسلامی هیچگاه نباید فراموش کرد پایه های اصلی آرمانها و باورهای ملت ایران از جمله استکبارستیزی، حمایت از مستضعفان و ملتهای مظلوم و وحدت ملی و اتحاد امت اسلامی است.
خطیب جمعه گیلانغرب با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رییس و نمایندگان مجلس خبرگان
اظهارکرد: مجلس خبرگان مظهر کامل مردم سالاری اسلامی و مایه آرامش در جامعه است.
حجت الاسلام مهری تاکید کرد که مهمترین وظیفه علمای دینی، روشنفکران دانشگاهی و مسوولان حساسیت نسبت به طراحی دشمن و شناخت آن و تشریح آینده امیدبخش و رو به پیشرفت کشور در چارچوب شاخص های اسلامی و با استفاده از قابلیت ها و توانایی های جوانان و ظرفیتهای گسترده کشور است.
وی همچنین با استناد به فرامین رهبری در خصوص موضوع برجام نیز گفت: نباید فریب لبخند دشمن یا مساعدت کوتاه مدت او را خورد، مجلس باید به ادامه بررسی برجام بپردازد و تحریمهای اقتصادی نیز باید بطور کامل لغو شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار