امام جمعه یزد:

ولایت‌مداری مهمترین دلیل عدم توانایی دخالت غرب در ایران است

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه ولایت‌مداری مهمترین دلیل عدم دخالت غربی‌ها در کشور است، گفت: مهار مدیریت جمهوری اسلامی در دنیا مهمترین درخواست استکبار است.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۲۴
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه نجات بندگان از شر شیطان به صبر، حوصله  و توکل به خدا بستگی دارد، اظهار داشت: ما نباید در برابر سختی‌های دنیا و انجام رسالت‌های خود هراس داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ضرورت جلوگیری از ایجاد ناامیدی در جامعه اسلامی گفت: کسانی که در راستای هدایت مردم به سعادت، دین‌داری جامعه و دعوت به سوی خدا کوتاهی کنند، ظالم و دشمن دین هستند.

وی با اشاره به گرامیداشت 13 شهریور، روز تعاون، تصریح کرد: تعاون، همکاری و کمک به دیگران از جمله مهمترین وظایف مسلمانان در برابر یکدیگر و سفارش خداوند متعال به بندگان والا مقام و درست کار است.

ناصری ارائه راهکارهای اشتغال‌زایی و هدایت جامعه به سمت پیشرفت‌های مختلف را از مهمترین وظایف دستگاه‌ها و نهادهای تعاونی در دولت دانست و بیان کرد: مسئولان نظام باید بیش از پیش نسبت به تقویت مسائل فرهنگی و اقتصادی در جامعه تلاش کنند.

وی با اشاره به ضرورت داشتن تقوا و صبر، به منظور خنثی‌کردن توطئه دشمنان دین و اسلام ادامه داد: آمریکا و دیگر مستکبران جهان سعی دارند با توطئه‌های مختلف بنیاد فرهنگی، دینی و الهی خانواده‌های مسلمان ایرانی را متزلزل کنند.

وی ولایت‌مداری و اتحاد را مهمترین دلیل عدم نفوذ غربی‌ها در مدیریت نظام اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: مهار مدیریت جمهوری اسلامی در جوامع  بین‌المللی، از مهمترین درخواست‌های استکبار از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه یزد در مورد هدف ایران از کمک به کشورهای جنگ زده سوریه، عراق و یمن، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با استراتژی نظامی خود دشمنان دین و نظام اسلامی را در خارج از مرزهای ایران تضعیف و با هدف حفظ امنیت و آرامش کشور ایران، شکست می‌دهد.

وی ایجاد تفرقه و 2 دستگی را از جمله توطئه‌های آمریکا و مستکبران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان دانست و بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی سعی دارند با ایجاد تفرقه و اختلاف، مانع تبدیل شدن ایران به کشوری قوی با قدرتی پایدار و دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی شوند.

 

ارسال نظرات