خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان:

مسئولان پاسخ یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها را بدهند/ تعاون در همه امور گره‌گشا است

امام جمعه موقت دامغان گفت: سکوت در برابر یاوه‌گویی دشمن القاء موضع ضعف کشور است، مسئولان باید به رجز‌خوانی‌ آمریکایی‌ها پاسخ رسمی و قاطع بدهند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان در جمع شرکت کنندگان در نماز جمعه امروز دامغان، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب لفاظی‌های دولتمردان آمریکایی را مدبرانه، منصفانه و قاطع خواند و اظهار داشت: دشمن اگر عاقل باشد موضعش را درباره مسئله هسته‌ای بر اساس فرمایشات صریح رهبر فرزانه انقلاب تنظیم می‌کند.

مدیر حوزه علمیه امام باقر(ع) دامغان با بیان محور‌های اصلی سخنان رهبری خاطر‌نشان کرد: در باب بررسی جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای، کسانی که می‌کوشند نظر مجلس را بررسی برجام بی‌اهمیت جلوه دهند بدانند که نادیده گرفتن مجلس و نظر نمایندگان به‌معنای نادیده گرفتن نظر مردم است.

تعاون در همه امور گره‌گشا است

امام جمعه موقت دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 13 شهریور آغاز هفته تعاون، گفت: مسلمانان باید در تمامی امور بالاخص نیکی‌ها یاریگر یکدیگر باشند، همانا تعاون یک فرهنگ قرآنی است که در همه شئونات زندگی اسلامی و انسانی می‌تواند نقش‌آفرین و گره‌گشا باشد.

وی تصریح کرد: در جامعه امروز به‌شدت نیازمند تعاون در امور اقتصادی هستیم که رهبری به درستی خط مشی آن را ترسیم کرده‌اند، تعاون با زبان اقتصاد همان همدلی و همزبانی دولت و ملت در مسیر اقتصاد مقاومتی است، سیاست‌های مدنظر رهبری در اقتصاد مقاومتی تنها با تعاون محقق می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رستمیان با بیان اینکه دولت باید برای عملی شدن رهنموذ‌های رهبری در باب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زیر ساخت های مرد نیاز کار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردم را فراهم کند، یادآور شد: دولتمردان در همه تصمیم‌گیری‌های اقتصادی خود مراقب حال مردم باشد و باری بر دوش آنان اضافه نکند.

شایان ذکر است، گرامیداشت 16 شهریور مصادف با 23 ذی القعده، روز زیارتی امام رضا(ع) و بیان فضائل زیارت آن حضرت و مفهوم حقیقی این عمل پسندیده، بزرگداشت 17 شهریور و چهار هزار شهید این یوم الله به دست دژخیمان رژیم پهلوی، تأکید بر فرهنگ ازدواج آسان و مهریه‌های معقول و مطابق با سیره رسول الله و قدردانی از سپاه ناحیه دامغان به دلیل برنامه‌ریزی جهت افتتاح بیمارستان صحرایی در مناطق محروم روستایی این شهرستان از دیگر بخش‌های خطبه‌های امروز نماز جمعه دامغان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار