خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرضا گفت: 5 اتوبوس با تعداد 220 نفر از شهرستان شهرضا به اروی راهیان نور شمال غرب کشور شامل شهرهای سقز، پیرانشهر، مریوان، بانه و سنندج اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۵۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

سرهنگ محمدجواد داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرضا با اشاره به اردوی راهیان نور غرب کشور، اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای زیارتی انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت به نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اشکال و انواع مختلف نبرد با استکبار و دشمنان قسم خورده اسلام افزود: سخت‌ترین نبرد با دشمنان نبرد در میدان جنگ نرم است و امروز برگزاری اردوهای زیارتی راهیان نور بزرگترین و البته بهترین ظرفیت در میادین جنگ نرم و انواع شبیخون‌های فرهنگی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شهرضا گفت: با توجه به نقشی که عملیات‌ها در دوران دفاع مقدس در کردستان و در غرب داشته‌اند این اردوها باعث می‌شود تا افراد با تاریخ مقاومت مردم این مناطق در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف این اردوها این است که بسیجیان از نزدیک با مناطق عملیاتی غرب کشور آشنا شوند و نسل جدید انقلاب این نکته را درک کنند که اگر امروز اقتدار و توان توان بالایی داریم از رشادت ها و ایثارگری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

سرهنگ داستانی بیان کرد: مناطقی که در برهه‌ای از دوران دفاع مقدس در اشغال رژیم بعثی عراق بوده است و امروز تمامی این مناطق زیارتگاه عاشقان است، باید قدر و ارزش‌های معنوی آنها گرامی داشته شود.

وی تصریح کرد: 5 اتوبوس با تعداد 220 نفر از شهرستان شهرضا به مناطق شمال غرب کشور شامل شهرهای سقز، پیرانشهر، مریوان، بانه و سنندج اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها