امام جمعه موقت میبد:

رییس جمهور به یاوه گویی ها با قاطعیت پاسخ دهد

خطیب جمعه موقت میبد تاکید کرد: نمی‌توان دشمن را به حال خود رها کرد و دستگاه دیپلماسی کشور و دولتمردان باید پاسخی صریح به این یاوه‌گویی‌های آمریکا بدهد.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۸۱
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام علیرضا حسنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد با اشاره به اینکه آمریکا همچنان دشمن درجه یک ایران است، گفت: تعهدهای الزام‌آور برای نظام جمهوری اسلامی باید به تائید مجلس برسد.

خطیب جمعه موقت میبد تاکید کرد: نمی‌توان دشمن را به حال خود رها کرد و دستگاه دیپلماسی کشور و دولتمردان باید پاسخی صریح به این یاوه‌گویی‌های آمریکا بدهد.

وی با اشاره  بر اینکه نباید در مسئله توافق‌ هسته‌ای فریب دشمن را خورد، گفت: چه برجام در مجلس ما امضا شود و چه نشود، ملت ما آمریکا را به‌عنوان دشمن شماره یک خود و همه ملت‌های مسلمان می‌دانند.

خطیب جمعه میبد با اشاره به اینکه بعضی از مسئولان خواسته یا ناخواسته می‌خواهند مجلس را دور بزنند، تصریح کرد: طبق قانون اساسی هرچیزی که برای نظام تعهدآور باشد، باید به تائید مجلس شورای اسلامی برسد.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان این ملت سرافراز و رشید با دقت این برجام را بررسی می‌کنند و اجازه وارد شدن کوچکترین آسیبی به حیثیت و عظمت این ملت را نمی‌دهند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به یاوه‌گویی‌های دولتمردان آمریکا در روزهای گذشته گفت: دولتمردان آمریکا به تعبیر مقام معظم رهبری بزرگتر از دهان خودشان حرف می‌زنند و گویا دو قرن از عالم عقب‌تر هستند.

حسنی تاکید کرد: تقاضای ملت بزرگ ایران از رئیس جمهور و دستگاه‌های دیپلماسی کشورمان این است که در مقابل این یاوه‌گویی‌ها با صراحت و قاطعیت پاسخ دهند.

امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: به حول قوه الهی با بصیرت و هوشیاری مردم و با حضور جوانان فداکار و با تبعیت مقام معظم رهبری، این ملت اجازه نفوذ به دشمن در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را نمی‌دهد. در این موقعیت حساس، مردم ما با وحدت و همدلی و همزبانی و آمادگی نیروهای مسلح مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند.

حسنی با تاکید بر توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی گفت: رئیس‌جمهور و کابینه و دست‌اندرکاران و مسئولان در هر رده باید در حل مشکلات اقتصادی مردم به تولیدات داخل تکیه کنند چراکه نسخه‌ای که رهبر انقلاب برای حل اقتصاد کشور پیچیدند، راه درست است.

امام جمعه موقت میبد تاکید کرد: مسئولان باید با ارائه راهکار و برنامه‌ریزی زمان را از دست ندهند، چراکه اگر به اقتصاد مقاومتی جامه‌عمل پوشانده شود، دشمن ناامید می‌شود و همه حوادث که در دنیا اتفاق می‌افتد، کمترین اثر منفی را بر اقتصاد ما ندارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی، مسائل اصلی و روزمره مردم است، اظهار داشت: اگر دولت برای پیاده‌سازی کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور تلاش کند، بخشی از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی تاکید کرد: رئیس جمهور، وزرا و همه دست‌اندرکاران مقوله اقتصاد باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به تولیدات داخلی تکیه کنند.

حسنی تصریح کرد: بر اساس راهکاری که مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی ارائه فرمودند، اگر اقتصاد مقاومتی به طور کامل اجرایی شود، مشکلات اقتصادی خود به خود از جامعه رخت بر می‌بنددو  در شرایط فعلی نباید زمان را از دست داد و باید تلاش کنیم شرایطی در کشور فراهم کنیم که اقتصاد دنیا کمترین اثر منفی را بر اقتصاد داخلی ما داشته باشند.

ارسال نظرات