خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در یادواره 22 شهید گرانقدر مسجد مسلم بن عقیل گفت: بزرگترین خواسته شهدا ولایت محوری است و دشمنان می خواهند بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۸۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام منفردی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در یادواره 22 شهید گرانقدر مسجد مسلم بن عقیل گفت: مردم کدام نقطه از این کره خاکی را سراغ دارید بعد از گذشت سی و چند سال از تاریخ شهادت شهید،اینگونه با شکوه هرچه تمام تر در مراسم گرامیداشت شهدا شرکت کنند.

منفردی افزود: به برکت همین شهداست که سران استکبار خار و ذلیل شده اند تا حدی که چندین مرتبه به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسند و جواب نمی گیرند.

وی در ادامه بزرگترین خواسته شهدا را ولایت محوری دانست و گفت: دشمنان می خواهند بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان ادامه داد: عامل پیروزی های ما در دفاع مقدس عشق به امام حسین(ع) بود نه عشق به قدرت و سکه های طلا.

حجت الاسلام منفردی افزود:رابطه با آمریکا هیچگاه راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی نبوده و نیست و فراموش نکردیم فرعون مصر گفت آمریکا هم پیمانانش را مثل آب می فروشد.

وی گفت: استکبار می خواهد مردم در گمراهی باشند ونفهمند 35 سال در چه وضعیتی بودند و الان چه موقعیتی دارند.

منفردی ادامه داد:استکبار به دنبال اینست مردم متوجه نشوند عزت ملت ایران کالایی پست و بی ارزش بود و آمریکایی ها برای حضور خود در ایران حق توحش می گرفتند.آنها می خواهند ما مفاخر خود را فراموش کنیم .مفاخری چون چمران همان نابغه علمی و عارف الاصل که در جبهه های نبرد در کسوت یک بسیجی گمنام جنگید و جانش را نثار آرمان های امام رحمه الله علیه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شیروان ادامه داد: دشمنان می خواهند ما فراموش کنیم شهریاری ها و احمدی روشن ها در شرایط تحریم و بادست خالی در اندک زمان پرچم پرافتخار عزت و اقتدار علمی ما را در جهان برافراشتند.

حجت الاسلام منفردی در پایان با خطاب قرار دادن ابرقدرتها ی غرب و شرق و استکبار جهانی گفت: بدانید ایران امروز آن نوکر و دست نشانده شما نیست که وزیرانش را سفارت شما تعیین کند،امروز بیانات رهبر معظم انقلاب است که همچون شهاب 3 بر دل شما خاصه اوباما و نتانیاهو اصابت کرده  و دل استکبار را به لرزه انداخته است.

منفردی ادامه داد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به حدی است که رهبر معزز این سرزمین می فرماید اگر اسرائیل خطایی انجام دهد تل آویو و هیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

این یادواره باشکوه با مداحی و تجلیل از خانواده شهدای گرانقدر به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها