جنگ نرم، برنامه‌ریزی جهان غرب برای هویت‌زدایی از کشورهای اسلامی است

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: جنگ نرم همان برنامه‌ریزی جهان غرب برای کشورهای اسلامی جهت هویت‌زدایی، دین‌زدایی، خانواده‌ستیزی و خانواده‌گریزی است و براساس این محورها به تولید فیلم و برنامه می‌پردازند.
کد خبر: ۸۵۶۴۳۹۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان،  عبدالله صادقی، مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عصر دیروز، یازدهم شهریور در جمع بیش از 250 نفر از فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها، اعضای بسیج و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین در بسیج سپاه ناحیه میناب با تبریک به‌مناسبت آغاز دهه کرامت و هفته دولت و با گرامی داشت سالگرد یاد و خاطره حجت‌السلام والمسلمین عباسی پرچم‌دار مردم هرمزگان در مبارزه با رژیم طاغوت گفت: ایشان تمام عمر خود را در راستای مبارزه با طاغوت و خدمت به نظام و انقلاب صرف کرد و عنوان رهبر مبارزات سیاسی هرمزگان تنها به او اختصاص داده شد.
وی گفت: استان هرمزگان یکی از استان‌های پیشگام در پیروزی انقلاب بود، در زمانی که هیچ کدام از رسانه ها بویی از انقلاب و حرف های امام نبرده بودند، ولی استان هرمزگان بواسطه چند روحانی مبارز بویژه مرحوم عباسی پیشتاز در این را ه بودند.
صادقی در بخش دیگر از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و گروه تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: کشتار مردم غزه در ابتدا یک پیش‌زمینه داشت و آن توجه مردم کشورهای جهان به گروهکی به اسم داعش بود.
این مقام مسئول در ادامه گفت: رسانه‌ها و مردم جهان در ابتدا متوجه کشتار در غزه به علت فعالیت گروه تکفیری داعش در عراق و بوجود آوردن یک دولت جدید به قول خودشان و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه نبودند.
صادقی ادامه داد: بیش از 90 درصد رسانه‌های جهان را صهیونیست‌ها اداره می‌کنند، آنها خیلی راحت ارزش را به غیر ارزش تبدیل می‌کنند، جنایات غزه به هیچ‌عنوان در شبکه‌های ماهواره ای به تصویر کشیده نمی‌شود و بجای آن می‌دیدیم که چطور مسلمانان در یک کشور اسلامی سر همدیگر را قطع می‌کردند و به نام اسلام و مسلمان بودن به مردم جهان نمایش می‌دادند.
وی تصریح کرد: این گروه صهیونیستی بدست آمریکا و اسراییل و در صدر آن انگلیس ساخته شد، ولی به اسم اسلام و بدنه آن گنجانده می‌شد، این افکار دشمنان اسلام است آنها بدنبال تفرقه انداختن بین مسلمانان هستند.
صادقی در بخش دیگر از سخنان خود به تاثیر شدید ماهواره بر جامعه و خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های جهان غرب برای مبارزه با باورهای دینی و از بین بردن نگاه تقوایی در جامعه، طراحی رسانه در عرصه بین‌الملل و ایجاد یک فضای مخرب بین افراد است.
صادقی اظهار کرد: جنگ نرم همان برنامه‌ریزی جهان غرب برای کشورهای اسلامی جهت هویت‌زدایی، دین‌زدایی، خانواده ستیزی و خانواده گریزی است و بر اساس این محورها به تولید فیلم و برنامه می‌پردازند.
مسئول سیاسی استان هرمزگان گفت: پیشگیری از خطرات ماهواره را باید از درون خانواده‌ها شروع کرد، وقتی پدر و مادر بدانند چه خطرات و آثار مخربی ماهواره بر فرزندانشان می‌گذارد دیگر از آن استفاده نمی‌کنند.
وی بیان کرد: کودکان را جدی بگیرید، استفاده‌ کودک از رسانه‌ها را به صورت مشکل و مساله‌ای آزاردهنده تلقی نکنید، بلکه مقتدرانه و با قدرت و همراه با حس مسئولیت دنبال کنید.

Bottom of Form

 

ارسال نظرات