خبرهای داغ:
سال جاري، افتتاح فاز ورزشي مركز توانبخشي بنياد استان‌ها، با هدف ارتقاي نشاط و شادابي جامعه ايثارگران در دستور كار مسئولان بنياد مركز است.
کد خبر: ۸۵۶۴۴۳۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از روابط عمومی ايثار، محمدرضا پورحاج‌رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در نشست با غلامرضا حقايق‌پور، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: مسئولان موسسه ايثار با بازديد از مراكز توانبخشي استان‌ها، پيشنهادات خود را در خصوص تغييرات ساختاري و طراحي‌ها به مسئولان بنياد و چگونگي نحوه تعامل با كاركنان فني در بنياد مركز براي ساخت با كيفيت توانبخشي ارائه مي‌دهند.

وي گفت:‌ اگر مشكلاتي با هدف ارائه خدمات به نحو مطلوب به جامعه ايثارگران، در طرح‌ها و ساختارهاي مركز توانبخشي، وجود دارد، مسئولان بنياد بايد با تجديدنظر و بازبيني طرح‌ها، آنها را برطرف كنند تا خدماتي در شان خانواده شاهد و ايثارگر و عموم مردم ارائه شود.

پورحاج‌رضایی افزود: هر جا مسئولان بنياد به نتيجه رسيدند كه نياز است، طرحي در مركز توانبخشي تغيير يابد تا بنياد به درآمدزايي بيشتري برسد، آن را در دستور كار خود قرار داده و پيگيري‌هاي لازم را انجام بدهند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار گفت: مركز فرهنگي، ورزشي و توانبخشي بنياد در 6 استان كشور به بهره‌برداري رسيده و آماده ارائه خدمات است و مابقي مراكز نيز به مرور زمان افتتاح مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه در سال جاري افتتاح فاز ورزشي مراكز فوق با هدف ارتقاي نشاط و شادابي جامعه ايثارگران در دستور كار مسئولان بنياد مركز است، گفت: براي بهره‌برداري از اين فاز اعتبارات لازم در اختيار مسئولان مربوطه قرار مي‌گيرد.

پورحاج‌رضایی افزود: با پيگيري‌هاي مستمر تلاش مي‌كنيم، براي استخر و سالن ورزشي چند منظوره مركز فرهنگي، ورزشي و توانبخشي شهيد رجايي قزوين اعتبارات لازم جذب شود تا اين پروژه در كوتاه‌ترين زمان افتتاح و سپس براي اداره آن در اختيار موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار قرار بگيرد.

 

1005/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها