با حضور بسیجیان ، نشست بصیرتی سیاسی در پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید زفاک شرکت روغن کنجد ثمر اردکان برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۶۴۴۴۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ به مناسبت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری، نشست بصیرتی سیاسی اعضای حلقه صالحین پایگاه مقاومت بسیج کارگری شهید زفاک با موضوع مبارزه با استعمار انگلیس برگزار شد .

در این نشست، یکی از کارشناسان مسائل سیاسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری به بیان گوشه ای از زندگی و مبارزات این شهید بزرگوار در برابر استعمار انگلیس پرداخت .

وی در ادامه به برخی از اقدامات خصمانه روباه پیر انگلیس در ایران و جهان اشاره کرد و افزود: قرارداد رویترز که بر اساس آن کل سرمایه های ایران از معادن و جنگل ها و غیره به مدت هفتاد سال به انگلستان فروخته شد ، جدا کردن افغانستان از ایران ، ایجاد فرقه ضاله بابیت و بهاییت ، قرار داد ننگین انحصار توتون و تنباکو که با حکم میرزای شیرازی لغو شد ، نقش مستقیم در کودتای 28 مرداد سال 32 ، همراهی با آمریکا برای سرنگونی انقلاب اسلامی ، جاسوسی ، حمایت از سلمان رشدی ، دخالت مستقیم در فتنه سال 88 نمونه هایی از این دشمنی هاست .

لازم به ذکر است که این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج کارگری سردار شهید حسن زفاک و با همکاری روابط عمومی شرکت روغن کنجد ثمر اردکان برگزار شد .

ارسال نظرات