فیلم‌ساز و تهیه کننده معروف کشور گفت: فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی با حضور هنرمندان نامی کشور در بستر پل معلق مشگین شهر ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۴۹۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، کیانوش گرامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به بستر مناسب جغرافیای این شهرستان و داشتن طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه تصمیم گرفتیم تا به‌منظور بهره‌گیری از مناظر کم نظیر پل معلق، ساخت فیلم طنز اجتماعی و خانوادگی را در بستر منطقه نمونه گردشگری نور سبلان با حضور بازیگران معروف کشور و هنرمندان مشگین‌شهر آغاز کنیم.

وی گفت: ساخت پل معلق در این منطقه سبب معرفی شدن جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهرستان می‌شود، چرا که این پل با برخورداری از دانش بومی متخصصان شهرستان مشگین شهر در سراسر ایران و حتی کشورهای خارجی به‌عنوان برند گردشگری ایران مطرح شده و با قابلیت‌های جذب توریست سبب رفع محرومیت این شهرستان در آینده می‌شود.

تهیه‌کننده و فیلم‌ساز کشور تصریح کرد: برگزاری جشنواره ملی پرواز پاراگلایدرها در پل معلق بار تبلیغاتی زیادی برای این شهرستان و شناساندن ظرفیت‌های آبگرم و بناهای طبیعی و تاریخی داشت که با ادامه این حرکت‌ها و برگزاری کمپ تیم ملی ورزش‌های هوایی در پل معلق بسترسازی مناسبی برای ورود سرمایه‌گذار به این منطقه می‌شود.

گرامی با اشاره به سرمایه‌های هنری مشگین‌شهر بیان کرد: این منطقه از هنرمندان زیادی در عرصه بازیگری و موسیقی برخوردار است و در این راستا توجه مسئولان شهرستان را در جهت ساماندهی و فعال‌سازی بخش هنری و به‌کارگیری ظرفیت‌های مستعد هنرمندان را می‌طلبد.

تهیه‌کننده و فیلم‌ساز کشور با اشاره به سابقه هنری خود افزود: با 40 سال کار در عرصه سینما، فیلم‌سازی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی تاکنون 300 فیلم و سینما در تلویزیون و سینمای ایران و خارج از کشور اکران شده و درحال حاضر نیز برای اخذ مجوز دو فیلم افسانه آسمانی و پرواز از وزارت ارشاد اقدام کردم.

ارسال نظرات