خبرهای داغ:
پایین محلی در خصوص کاندیداهای هیئت رئیسه گفت: پزشکپور، قدس، جرجانی، نورا و علوی کاندید ریاست شورای اسلامی شهر گرگان هستند.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۱۳
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صفر علیپایین محلی صبح امروز در گفت‎گو با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: انتخابات هیئت رئیس شورای اسلامی بر اساس مصوبه شورا مقرر بود در روز چهارشنبه هفته گذشته ساعت 13 برگزار شود اما به دلیل آن که تعداد افراد به حد نصاب نرسید این جلسه رسمیت پیدا نکرد.

وی تصریح کرد: علیرغم آن که در گذشته نیز جلسات شورای اسلامی شهر گرگان اتفاق افتاده که با نیم ساعت تاخیر برگزار شده اما ربعیی رئیس شورای شهر این جلسه را در ساعت 13:15 دقیقه به دلیل عدم حضور برخی از شورای اسلامی شهر گرگان تعطیل کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه نماینده فرماندار نیز با تاخیر در جلسه حاضر شد و دلیل تاخیر را مغایرت ساعت برگزاری با نماز ظهر دانست.

5 کاندید برای ریاست شورای اسلامی شهر گرگان وجود دارد

پایین محلی در خصوص کاندیداهای هیئت رئیسه گفت: پزشکپور، قدس، جرجانی، نورا و علوی کاندید ریاست شورای اسلامی شهر گرگان هستند و برای بدست آوردن کرسی ریاست باید شش رای شورا را بدست بیاورند.

وی افزود:عبدالهی به دلیل حضور در مکه مکرمه و سبطی دیگر عضو شورا به دلیل مشکل دادستانی تعلیق شده است و 11 نفر می‎توانند به هیئت رئیس رای دهند.

نائیب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه انتخابات در عصر امروز شنبه ساعت 17 برگزار خواهد شد، گفت: حضور یا عدم حضور خبرنگاران متعاقبا اعلام خواهد شد و شاید به دلیل آن که انتخابات با حاشیه کمتری برگزار شود انتخابات علنی نشود.

پایین محلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نصف به اضافه یک در شورای اسلامی شش نفر است و رئیس این دوره شورای اسلامی شهر گرگان می‎بایست شش رای  شورا را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته انتخاب هیئت رئیسه هر دو سال یکبار برگزار می شد، افزود: دوره یک ساله برای انتخاب هیئت رئیسه کم است و این مهم انگیزه را از اعضای شورای اسلامی می‎گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه موضوعاتی در شبکه‎های اجتماعی در خصوص موافق و مخالف بودن اعضای شورای اسلامی با شهردار گرگان مطرح است، بیان داشت: این موضوع صحت ندارد و عده‎ای خود را در پشت سنگر شهردار پنهان کردند تا به منافع شخصی خود برسند.

پایین محلی با بیان اینکه ریاست شورای اسلامی باید معتدل باشد، خاصرنشان کرد: کسانی که می‎گویند شورای اسلامی شهر گرگان به دنبال استیضاح شهردار است از منافع شخصی خود می‎ترسند و کسی در شورای اسلامی شهر گرگان به دنبال استیضاح نیست اما شهردار باید به سوالات مطرح شده شورای اسلامی شهر گرگان پاسخ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها