فرماندار خلخال/

شهرستان خلخال بازار مناسبی ندارد

فرماندار خلخال با بیان اینکه شهرستان خلخال بازار مناسبی ندارد، گفت: احداث و بازگشایی خیابان کارگر جنوبی و ساماندهی رودخانه کنار دست بازار خلخال را با اعتبارات شهرستانی و مدیریت بحران، عمران و آبادانی تنها بازار این شهر را در آینده نزدیک شاهد می‌باشد.
کد خبر: ۸۵۶۴۵۶۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نظری، در جلسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های شهرستان خلخال که در محل مجمع امور صنفی این شهرستان با حضور نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورا اسلامی و شهردار و روسای اتحادیه ها و بازاریان برگزار شد، اظهار داشت: اتاق اصناف نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت و نقش بازار در 8 سال دفاع مقدس قابل تقدیر است و اتاق اصناف خلخال در تنظیم بازار و اقتصاد منطقه نقش مهمی را دارد و در این راستا باید تلاش کنیم با ارتقاء بخش خدمات شهری، موقعیت اجتماعی شهرستان را بالا ببریم و با پیشبرد این موضوع، بازار می تواند در کارهای خیر پیش قدم باشد.

وی تصریح کرد: بازار خلخال نسبت به منافع شهر دغدغه بیشتری دارد و نیاز است با بستر سازی مناسب و ارائه راه حل و پیشنهادهای سازنده نیاز واقعی مردم را بررسی و نسبت به خدمت رسانی آن اقدام نماییم و بازاریان در احساس مسئولیتی که از خود برای پیشرفت جامعه خود دارند می‌توانند در کارهای عمرانی دولت به کمک این مجموعه عظیم بیایند.

فرماندار خلخال افزود: ارتقاء بخش کشاورزی سبب رونق اقتصادی بازار خلخال می‌شود و بازار از این حیث اهمیت ویژه‌ایی برخوردار می‌شود و رفع مشکلات توسعه بازار ضروری است و بازسازی و ساماندهی پروژه‌های عمرانی بازار خلخال یکی از برنامه‌های فرمانداری این شهرستان می‌باشد.

نظری با بیان اینکه خلخال بازار مناسبی ندارد گفت: با احداث و بازگشایی خیابان کارگر جنوبی و ساماندهی رودخانه کنار دست بازار خلخال را با اعتبارات شهرستانی و مدیریت بحران، عمران و آبادانی تنها بازار این شهر را در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود.

فرماندار خلخال بیان کرد: کلیه ادارات شهرستان خلخال به جهت حمایت از بازاریان و کسبه این شهر موظف هستند تمامی مایحتاج، اقلام، و کالاهای مورد نیاز خود را از بازار خلخال تهیه نمایند و در غیر اینصورت با اداره مورد نظر برخورد قانونی می‌شود و همه باید به جهت رونق اقتصادی این شهر کمک کنیم تا بازاریان بتوانند با پرداخت مالیات خود به کمک دولت بیایند و دولت نیز با استفاده از مالیات به توسعه شهری هزینه کند.

نظری گفت: زمینه توسعه شهری خلخال نیاز به تکمیل زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی این شهرستان دارد و با بازگشایی راه‌های اصلی خلخال و ارتباط با مرکز کشور می‌توانیم در اقتصاد و توسعه بازار مدیریت صحیح داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار