رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل/

دوره آموزش و تربیت بهیار در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل کفت:دوره آموزش و تربیت یکساله بهیار (کمک پرستاری) در اردبیل طبق تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاددانشگاهی، توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۰۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رامز نصیری صالح، در مراسم تجلیل از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار داشت: حیات سی و پنج ساله جهاددانشگاهی به برکت ایمان، آرمان‌خواهی و مسؤلیت‌شناسی جهادگران عضو این نهاد، از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ برای نظام اسلامی سرشار است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل دستاوردهای جهاددانشگاهی را مرهون تلاش‌ اعضای این نهاد دانست و افزود: جهادگران دانشگاهی برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پای در میدان فعالیت‌های جهادی گذاشته‌اند.

وی انتخاب جهادگران نمونه را از بین همکارانی که جهادی برای پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی تلاش می‌کنند کاری سخت عنوان و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته در جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از این به بعد ارزیابی عملکرد همکاران به صورت ماهانه صورت ‌می‌گیرد و جمع‌بندی آن در زمان انتخاب جهادگر نمونه که همه ساله در مردادماه و همزمان با سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی انجام می‌گیرد اعلام می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل از تهیه فرم ارزیابی عملکرد همکاران در طول سال خبر داد و گفت: در این فرم معیارهایی از جمله تکریم ارباب رجوع، ارتباط با همکاران، نوآوری در ارائه خدمات، مسئولیت‌پذیری و ... لحاظ شده تا انتخاب جهادگر نمونه با دقت بیشتری انجام گیرد.

نصیری صالح همکاری و مشارکت کلیه همکاران برای برگزاری هرچه بهتر دوره آموزش و تربیت یکساله بهیار (کمک پرستاری) در اردبیل را خواستار شد و افزود: این دوره طبق تفاهم‌نامه منعقده بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جهاددانشگاهی، توسط جهاددانشگاهی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فردین محمودی و مهرداد موجبی به عنوان مدیر نمونه جهادگر، پریسا رضایی و علی اسفندیاری به عنوان کارشناس نمونه جهادگر، حمیده شهبازی و خداد منافی پویا به عنوان عضو نمونه جهادگر و تقی قاسمی خادمی به عنوان فعال فرهنگی جهادگر تجلیل و با اهدای لوح سپاس از خدمات محمد علیزاده در مدت تصدی معاونت پشتیبانی و سلیم پناهی در مدت تصدی معاونت آموزشی واحد تقدیر شد.

ارسال نظرات