ارتش ایران به برکت هدایت‌های هوشمندانه رهبری در بلندای افتخار ایستاده است

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌های هوشمندانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پشتیبانی همه جانبه مردم موحد و مؤمن ایران زمین در بلندای افتخار ایستاده و ترس را بر اندام دشمنان سایه افکنده است.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۱۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ظهر امروز، 11 شهریور در آئین سردوشی هنرآموزان و دانشجویان مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) اراک گفت: خوشبختانه قدرت نظامی و تجهیزات پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) به جایگاهی رسیده که هیچ هواپیمایی بدون هماهنگی و اخذ مجوز از این سازمان نظامی و انقلابی حق پرواز در آسمان ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: امروز اقتدار و عزت نظام ایران به حدی است که پرچم آمریکا و اسرائیل به عنوان نمونه‌های استبداد و استکبار در زیر پای شما فرزندان نظام در باند رژه قرار گرفته است، شما هنرآموزان و دانشجویان باید برای پایداری و استوار ماندن نظام تلاش مضاعف کرده و با مقاومت از سد تهاجمات دشمنان بگذرید.

اسماعیلی خطاب به پایوران آموزشی گفت: مکان و جایگاهی که اکنون شما در آن قرار گرفته‌اید مکان مقدسی است چون پا در جای  شهیدان والا مقام گذاشته‌اید که باید از آن الهام گرفته و همچنین باید از آنها برای خود الگو بسازید و همچنین از کسانی که سال‌های طولانی در این مرکز خدمت کرده و موی سپید کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ابراز کرد: جوانان برای موفقیت باید همانند خون که در بدن جریان دارد عمل کنند، خونی که ساکن است دچار لختگی و مردگی می‌شود و سکون نیز جز مرگ چیزی به همراه نخواهد داشت.

اسماعیلی تصریح کرد: شما جوانان سرباز ولایت هستید و باید به این سربازی خود ببالید و افتخار کنید، همانگونه که در تاسوعا و عاشورای حسینی می‌گوییم خداوندا ای کاش در رکاب امام حسین(ع) بودیم هم اکنون هم سرباز ولی امر مسلمین جهان هستید و این در کارنامه شما ضبط و ثبت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به برکت هدایت‌های هوشمندانه فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و پشتیبانی همه جانبه مردم موحد و مؤمن ایران زمین در بلندای افتخار ایستاده و ترس را بر اندام دشمنان سایه افکنده است.

وی از پیشکسوتان پدافند هوایی تقدیر و با اشاره به قدمت 60 ساله پدافند هوایی، تصریح کرد: این یگان از همه ظرفیت‌های موجود برای دفاع مقتدرانه از کشور استفاده کرده و این افتخار را دارد که مقام معظم رهبری  تمامی مطالبات تخصصی خویش از دفاع هوایی را با قرارگاه پدافند هوایی مطرح می‌کنند.

امیر عزیز سلطانی، فرمانده فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) اراک نیز در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس این پدافند بود که وظیفه دفاع از حریم آسمان کشور را برعهده داش، پدافند در دوران هوایی و در راستای دفاع از حریم آسمان کشور شهیدان بسیاری نثار کرده و امروز نوبت دانشجویان و هنرآموزان این یگان نظامی است که ادامه دهنده راه شهدا باشند.

عزیزسلطانی بابیان اینکه نیروی انسانی کلیدی‌ترین نیروی هر سازمان است، اضافه کرد: باید برای این نیروها شاخصه‌های ارزشی و راهبردها را تبیین کرد تا بتوانند گام‌های اثرگذار در اعتلای بصیرت و ولایتمداری داشته باشند.

وی ادامه داد: در این مرکز تمامی این آموزش‌های تخصصی، دینی و اعتقادی دانشجویان  به درستی صورت پذیرفته تا بتوانند در زمان جنگ و غیر جنگ ندای حسین زمان خود را لبیک گفته و به دفاع از دین، قرآن و ناموس خود بشتابند و همچنین ملت شریف بتواند با نهایت آرامش و آسایش در کمال امنیت زندگی کنند.

این مقام مسئول در پایان، اعلام کرد: سالانه بیش از 700 درجه دار و هنرآموز در این مرکز از آموزش‌های پدافند هوایی بهره مند شده و پس از پایان دوره به نقاط مختلف کشور تقسیم می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار