فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی گفت: وجود يك روحاني در روستا داراي بركاتي است و نبايد هيچ خانه‌اي عالم در روستاها خالي بماند.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۴۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی نیز در این همایش گفت: روحانيون و هيئت امناء ‌مساجد با فضاسازي و آماده كردن بستر براي جوانان عرصه فعاليت در امورات را براي جوانان فراهم كنند.

وی خاطرنشان کرد: وجود يك روحاني در روستا داراي بركاتي است و نبايد هيچ خانه‌اي عالم در روستاها خالي بماند.

وی افزود: در روستاي داراي عالم سطح معنوي بالا و تخلفات كمتر ديده مي‌شود و مقام معظم رهبري كه بارها دغدغه خود را در مورد فرهنگ و امر به معروف اعلام كرده‌اند روحانيون در اين خصوص نقش برجسته‌ای دارند.

میرعلی رحیمی‌زاد، فرماندار شهرستان مغان نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمن با تمام توان اصول و عقايد مستحكم شیعي را مورد هدف قرار داده است و هر روز كه مي‌گذرد و هر چقدر اطلاعات اينها نسبت به ايران بيشتر مي‌شود و تكنولوژي پيشرفت مي‌كند مبارزه دشمنان با ايران بيشتر ومخصوصاً در حوزه جنگ نرم و تبليغات پيچيده‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: هر وقت حول محور مسجد جمع شديم و اتحاد خود را حفظ كرديم و شئونات اسلامي را رعايت كرديم قدرت خود را حفظ كرده و قاطعانه در مقابل دشمنان ايستادگي كرده‌ايم.

ارسال نظرات