رئیس سازمان بهزیستی :

برای نظارت بر آموزش‌های مهدهای کودک وظیفه قانونی و شرعی داریم

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تلاش برای انجام نظارت‌های علمی در وظایف سازمان بهزیستی، گفت: در نظارت بر آموزش‌های مهدهای کودک وظیفه قانونی و شرعی داریم.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۷۵
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، انوشیروان محسنی بندپی  در پاسخ به سوالی در خصوص نظارت بر روش‌های آموزشی مهدهای کودک،  اظهار کرد: سازمان بهزیستی نسبت به مسائلی که جزو وظایف و در حیطه کاری ‌آن است نظارت و اهتمام جدی را دارد.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی با مواردی که در مجموعه‌ کاری این سازمان و جز دغدغه‌های مقام معظم رهبری نیز هست برخورد اصولی می‌کند، در بحث مهدهای کودک تکامل همه جانبه کودک و انواع مهارت‌ها از جمله جامعه پذیری و ارتقای آموزه‌های دینی مدنظر است و ما در این راستا با ادارات فرهنگی، ستاد اقامه نماز و گروه مشاورین حوزه علمیه قم تفاهم‌نامه امضا کردیم.

وی افزود: در مهدهای کودک مواردی از جمله شهریه باید نظارت شود اما آموزش‌هایی که به صورت فوق‌العاده انجام می‌شود اجباری نیست و با رضایت والدین است اما وظیفه نظارت و دقت بر نوع آموزش‌ها بر عهده ماست، در این رابطه باید گزارش مردمی به ما برسد اما ما منتظر گزارش نیستیم و نظارت‌ها به صورت سیستمی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در هشت هزار مهدکودک یک وعده غذای گرم توزیع می‌شود، افزود: ما در این مورد وظیفه قانونی و شرعی داریم، ما به دنبال نظارت علمی‌تر هستیم و در این راستا حساسیت زیادی داریم، ما می‌خواهیم فعالیت‌ها به حالت فرآیندی انجام شوند که جنبه پلیسی پیدا نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار