شهرستان كوثر ظرفيت تبديل به منطقه نمونه گردشگري را دارد

امام جمعه كوثر گفت: از استاندار اردبيل خواستاريم تا بحث گردشگري كوثر را كه ظرفيت تبديل شدن به منطقه نمونه گردشگري را دارد با رئيس جمهور مطرح كند.
کد خبر: ۸۵۶۴۶۷۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بيگي، در خطبه هاي نماز جمعه كوثر بحث تبديل اين شهرستان به منطقه نمونه گردشگري را عنوان كرد و گفت: از استاندار اردبيل خواستاريم تا بحث گردشگري شهرستان كوثر را كه ظرفيت تبديل شدن به منطقه نمونه گردشگري را دارد با رئيس جمهور مطرح كند؛ مردماني كه نجيبند و نخبه پرورند؛ زيرساختي آماده براي منطقه نمونه گردشگري شهرستان كوثر مي خواهند.

وي ادامه داد: باغات شهرستان كوثر و طبيعت بكرو دست نخورده اين منطقه مثال زدنيست و بايستي اقدامات شايسته اي از سوي مسئولين شهرستاني و استان در خصوص انجام يابد؛ چرا كه رضايت به وضع حال امروزه شهرستان كوثر با اين زير ساخت و محروميت واقعاَ خود كشي است.

خطيب جمعه كوثر در بخش ديگري از سخنان خود به حضور 24 ساعته مديران و مسئولين دستگاههاي اجرايي شهرستان كوثر در اين شهرستان اظهار كرد: مسئول و مدير مربوطه در شهرستان بايستي 24 ساعته در اختيار مردم اين شهرستان باشد و مسائل و مشكلات مربوط به مردم را در حوزه خود حل و فصل كن كه در غير اين صورت شهرستان آن مدير و مسئول را پس خواهد زد.

حجت الاسلام بيگي در ديگر بخش هاي سخنان خود ضمن تقدير از فعاليت هاي فرهنگي و نظامي سپاه ناحيه كوثر در شهرستان اظهار كرد: سپاه ناحيه كوثر توانسته است در فعاليت هاي فرهنگي و نظامي بخصوص در فراخوانهاي رزمايش بيت المقدس بيش از 250 بسيجي را در منطقه با آموزش هاي نظامي و دفاع از كوي و برزن آشنا سازد و اين رمز موفقيت بسيج در قبال فتنه هاي دشمنان است.

وي در ادامه حضور پرشور مسئولين و بسيجيان را در رزمايش " لبيك را رسول الله " در 19 و 20 شهريور ماه خواستار شد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كوثر حضور بسيجيان و ديگر آحاد مردم در رزمايش و بعد آن در فضاي مجازي در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري از الزامات زمان حال حاضر عنوان كرد و گفت: تمامي آحاد مردم بخصوص جوانان در عرصه هاي مجازي با توليدات محتوايي خود فتنه اي كه از ديرباز براي ايران اسلامي تدارك ديده شده است خنتثي كنند؛ چرا كه اگر اقدامي در اين خصوص صورت نگيرد دشمن خود بيش از پيش وارد عمل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان كوثر در پايان خطبه هاي خود با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع اعضاي مجلس خبرگان رهبري اظهار كرد: لبخند دشنان اسلام را بشناسيسد و به ياوه گويي هاي دشمن جوابي كوبنده دهيد، راه برون رفت از مشكلات اقتصادي چشم دوختن به دست و تحريم دشمن نيست بلكه احياي اقتصاد مقاومتي در ايران اسلاميست.

ارسال نظرات