خانه داوطلبان هلال احمر اصلاندوز تاسیس شد

خانه داوطلبان هلال احمر شهر مرزی اصلاندوز با هدف ارائه خدمات رایگان و عام المنفعه تاسیس شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، پرویز حیدری، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در مراسم معارفه رییس خانه داوطلبان شهر اصلاندوز گفت: در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر،کلیه جمعیت های ملی هلال احمر موظف به بسیج و سازماندهی اعضا و داوطلبان به منظور ارائه خدمات انسان دوستانه و خیرخواهانه به این اقشار است.

وی افزود: در همین راستا جمعیت هلال احمر نیز تصمیم به ایجاد و راه اندازی خانه داوطلبان گرفته است تا به حال این وسیله یکی از برنامه ها و استراتژی های مهم جمعیت که اتصال حلقه میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است محقق می شود.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد با بیان اینکه خدمت در هلال احمر مرز نمی شناسد و خدمت بشر دوستانه و بی منت و حس انسان دوستی در این مجموعه وجود دارد افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی امداد و نجات،مرکز اهدای خون،پاکسازی محیط زیست و تسریع در امداد و نجات در مواقع بحرانی از جمله سیل و زلزله و طوفان و سایر حوادث غیر مترقبه از اهداف تاسیس خانه داوطلبان هلال احمر است.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز در این مراسم با بیان اینکه یادگیری مهارتهای اجتماعی در هلال احمر بر همگان ضروری است افزود:جذب و بکار گیری افراد توانمند از جمله دهیاران روستاها،آموزش تخصصی امدادی به اعضا و ارائه خدمات داوطلبان به نیازمندان از اهداف مهم تشکیل خانه داوطلبان هلال احمر هستند.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم بخش مرزی اصلاندوز از لحاظ مشارکت در خدمت رسانی به نیازمندان زبانزد عام و خاص هستند گفت:خانه دواطلبان هلال احمر یک کار خداپسندانه و مکانی است برای مشارکت فعال داوطلبان در راستای توسعه و هماهنگی و اولویت بندی فعالیت های آنان که باعث ارتقاء و نظم پذیری خدمات داوطلبی می شود.

در این مراسم موسی بیدار بعنوان رییس خانه داوطلبان هلال احمر شهر مرزی اصلاندوز مغان منصوب شد.

ارسال نظرات