یادواره شهدای بسیج اصناف سقز با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از اصناف و بازاریان در کانون بسیج جوانان شهرستان سقز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۴۴
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره شهدای بسیج اصناف سقز با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از اصناف و بازاریان در کانون بسیج جوانان شهرستان سقز برگزار شد.

ماموستا یدا... امین زاده مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه سقز در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عزت و افتخار امروز ما مدیون ولایت فقیه، شهدا و ایثارگریهای رزمندگان اسلام است.

ماموستا امین زاده با بیان اینکه نقش اصناف و بازاریان در شکل گیری و پیروزی انقلاب، دوام و حفظ دستاوردها در همه مراحل بعد از انقلاب بر هیچ کس پوشیده نیست اضافه کرد: بازاریان همواره دوشادوش سایر اقشار در آن دوران بویژه جنگ تحمیلی حامی و پشتیبان انقلاب بودند و نقش بی بدیل آنها در عزت و سربلندی ایران اسلامی ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نقش اصناف در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار زیاد است گفت:یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی تولید ملی است که نقش اصناف در افزایش تولید ملی، ارتقای سطح کیفیت محصولات داخلی، صرفه جویی و تلاش برای درونزا کردن اقتصاد چشمگیر است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهدای اصناف این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات