قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید:
امروز اگر پرچم ما در میان پرچم‌های قدرتمند دنیا می‌درخشد، این عزت از آنهایی به‌دست آمد که با شجاعت، شهامت و رشادت‌ها مقابل دشمنان جنگیدند.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۶۸
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله حسنی در سومین یادواره شهدای روستای نشل منطقه دلارستاق لاریجان آمل، اظهار داشت: امروز با گذر از این جاده‌های ناهموار روستا از نزدیک بهتر با مشکلات و نارسایی‌های روستائیان آشنا شدیم و آن‌ها درک کردیم.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز سرافرازی و عزت نظام جمهوری اسلامی به واسطه رشادت‌های شهدا است و به این لحاظ استکبار از یکپارچگی ایران می‌هراسد.

وی با اشاره به اینکه امروز سرافرازی نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: ایران از گذشته تاکنون مهد دلیران و شهیدان بوده است.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه امروز اگر پرچم ما در میان پرچم‌های قدرتمند دنیا می‌درخشد، این عزت از آن‌هایی به‌دست آمد که با رشادت و رشادت‌ها مقابل دشمنان جنگیدند، گفت: عزت ایران اسلامی مدیون همین رشادت‌ها و ایثارگری‌های این دلیرمردان است.

حسنی در ادامه جریان منافقین، داعشی‌ها و طالبان را دست پروده‌های آمریکا دانست و گفت: جنایات داعش در هیچ دین و مکتبی جای ندارد و همه این‌ها آبستن استکبار است.

وی با اعلام اینکه امروزه دشمنان فقط از ایران و فرزندان شما می‌ترسند، بیان داشت: تربیت، وحدت و قیام در قامت‌ رسای این ملت ثبت شده است. شاهد بودیم که در موضوع تحریم همه کار با ما کردند درحالی که خودشان بر این باور بودند با ایران نمی‌توان مقابله داشت و این تحریم‌ها بی‌تاثیر است.

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات راه و بهداشت روستای نشل خطاب به استاندار و مسئولان شهرستان آمل، گفت: همه مسئولان استانی و شهرستانی مازندران، مدیران کارآمدی هستند و تلاش دارند اما دهیاران و شوراها باید برای رسیدگی به امورات روستاهایشان پیگیر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها