نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

حجاب مصونیت جامعه از فساد و تباهی

خداوند گوهر حجاب را برای مصونیت جامعه از تباهی قرار داد تا در آن بنیان خانواده تحکیم یافته و جامعه اسلامی مستور و حفظ شود.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۷۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی درباره دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، بیان داشت: در این جلسه مطالب کلیدی و اساسی عنوان ‌شد که یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری درباره ضرورت استقلال فکری خبرگان و اینکه ما نباید تابع غربی‌ها باشیم، بود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه فکری و دینی مجلس خبرگان مسئله فرهنگی است، گفت: فضای فرهنگی به‌ویژه در کنار دریا و سواحل شمال باید سر و سامان پیدا کند.

امام جمعه شهرستان ساری بیان کرد: در این جلسه همچنین درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای و برجام و اقتصاد مقاومتی صحبت شده است.

وی گفت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم مشکلات جامعه را برطرف کنیم و جوانان که سرمایه‌های امروز و آینده هستند را با ایجاد شرایط کار و فرهنگی مناسب، به‌خوبی حفظ کنیم.

طبرسی با اشاره به مسئله حجاب و تأثیر آن در جامعه اظهار کرد: حجاب نوعی پیشگیری و مصونیت است تا جامعه به فساد و تباهی کشیده نشود و خانواده تحکیم یابد، لذا زن گوهر قیمتی و زیبایی است که خداوند آن را خلق کرده و برای حفظ این گوهر، صندوقی به نام حجاب را قرار داد تا در آن مستور و حفظ شود.

وی اضافه کرد: اگر حجاب نباشد، چشم و دل مرد و زن آلوده می‌شود و نسبت به زندگی ‌رغبتی ندارند، پسران جوان وقتی طنازی و عشوه‌گری زنان یا دختران را در جامعه ببینند دیگر دلی برایش نمی‌ماند و سر از ناکجاآباد در می‌آورند و غصه‌ها، نگرانی‌ها، عشق کاذب و حتی بیماری روانی و در نتیجه نیروی افسرده در نیروی کار و جوان جامعه داریم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه طلاق و اعتیاد در جامعه ما بسیار فراوان شده است و باید ریشه‌یابی کرد، گفت: یکی از مهم‌ترین دغدغه فکری و دینی مجلس خبرگان مسئله فرهنگی است، مسئله‌ای که روزبه‌روز وضعیت ما در این بخش بدتر می‌شود، لذا همه ما باید این موضوع را جدی بگیریم.

طبرسی ادامه داد: باید امر به معروف و نهی از منکر را ساماندهی کنیم و این فضای فرهنگی به‌ویژه در کنار دریا و سواحل شمال باید حفظ شود وگرنه دیگر نه خانواده‌ای میماند و نه زن و شوهر مفهوم دارد و عرق و غیرت دینی از بین می‌رود، لذا همه باید دست به دست هم بدهیم و خود را و فرزندان و آینده این کشور را نجات دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، افزود: 23 ذی‌القعده زیارت مخصوص حضرت امام رضا (ع) از راه دور و نزدیک است و در این ایام می‌توانیم با خلوص نیت به زیارت ثامن‌الحجج (ع) رفته و از آن حضرت یاری بطلبیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار