بابایی با تاکید براینکه امروزه دفاع و اقتدار بدست این مردم فهیم، بابصیرت و هوشیار است که در زمان خطر به دفاع دین‌شان می‌پردازند، گفت: آمریکا با فهمیدن اقتدار مردم به خود جرات نمی‌دهد مقابل ایران قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۰۶
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه آمل در حسینیه ثار‌الله سپاه این شهرستان با بیان اینکه مردم آمل از ابتدای انقلاب اسلامی توانستند سرچشمه جنایت‌طلبی و گروهک‌های منافقین و ضدانقلاب را در این منطقه بخشکانند، اظهار داشت: حماسه‌ ششم بهمن به عنوان بزرگ‌ترین حماسه اسلامی باید همیشه بازنویسی و بازنوشته شود تا برای همیشه در اذهان عمومی بماند.

وی با اعلام اینکه امروز انقلاب اسلامی در یک پیچ بسیار سخت، پرحادثه، پرماجرا و به تعبیری پرخطر در تاریخ قرار گرفته است، افزود: آن کسی که سینه به سینه جنگ را بر ما تحمیل کرده، موجب کشته شدن 17 هزار مسلمان، ایجاد کودتای 28 مرداد سال 42، درگیری تن به تن با عراق و شورش در همه عرصه‌های جهانی شده کشور جنایت‌کار آمریکا بوده است تا طی این سال‌ها حمله نظامی را در مقابل ایران ایجاد کند.

بابایی با تاکید براینکه امروزه دفاع و اقتدار بدست این مردم فهیم، بابصیرت و هوشیار است که در زمان خطر به دفاع دین‌شان می‌پردازند، گفت: آمریکا با فهمیدن این اقتدار مردم به خود این جرات را نمی‌دهند که مقابل ایران قرار گیرند.

وی با بیان اینکه این ابرقدرت مستبد یک بار تلاش کرد طی پنج روز به تصرف خاک ایران بپردازد که این نبرد پنج روزه به هشت سال دفاع مقدس تبدیل شد، تصریح کرد: این جنگ تحمیلی با گذشت سال‌ها موجبی بر بیداری اسلامی بسیاری از جوامع اسلامی شده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که خداوند به ما ابلاغ فرموده و براصل ولایت فقیه با توان نیروی انسانی و تجهیزات به مقابله با دشمنان اسلامی می‌پردازیم، افزود: امروزه با داشتن یک روحیه، زبان و انگیزه براین اصل رسیدند که ایران اسلامی به خاطر تحریم در مقابل میز مذاکره ننشسته بلکه بدلیل مقاومت مردم بوده و با اتکا بر قدرت مردم ولایت‌مدار و به تبعیت بی‌چون و چرا دولت و مجلس با ولایت فقیه موجبپیروزی مذاکره‌کنندگان هسته ای شده است.

بابایی با اشاره به تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری بر دو موضوع اصلی صنعت و اقتصاد آن‌دو را برای دستگاه‌های نظامی تعیین و تکلیف دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی در دو جنگ به سر می‌برد که جنگ اول طی 10 سال نظامی بوده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه دشمنان اسلامی در جنگ نظامی بدون شناخت ایران دچار مشکل علمی شدند، گفت: آنها در این امر به تشکیل کنفرانس شیعه‌شناسی در بیت‌المقدس پرداختند و در آن بررسی‌های کاملی داشتند به طوری که 18 بند را نوشته و عملیاتی کردند که هیچ یک نظامی نبود بنابراین پیروز میدان در مقابل ایران نشدند.

وی راه دیگر تهدید نظامی دشمنان را تهدید جنگ نرم با ایجاد روش‌های متعدد بیان و مطرح کرد: باید به شناسایی این تهدیدات پرداخت زیرا جنگ نرم در آن اسلحه و کشتار نیست بلکه دشمن بر جلوه‌های متعدد چون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ورود می‌یابد.

بابایی با تاکید براینکه وظیفه سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه استانی، با جذب، آموزش، سازماندهی و بکارگیری مردم به شناساندن این جنگ بپردازد.

تشکیل قرارگاه جهاد اقتصادی و فرهنگی در فرماندهی سپاه مازندران

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های این نهاد مقابله با جنگ اقتصادی است، افزود: با توجه به منویات رهبر انقلاب هم‌اکنون در فرماندهی سپاه این استان قرارگاه فرماندهی جهاد اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: با وجود بیانات مقام معظم رهبری به دولت و مجلس و توجه بر این وظیفه بزرگ، بسیج و سپاه آماده است تا از این اصل به خوبی استفاده کند و در مقابل جنگ اقتصاد با محور اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کند و به تنها راه نجات این امر با ایجاد رونق اقتصادی گام موثری بردارد.

بابایی با تاکید براینکه به گفته ولی فقیه جنگ نفت نامش اقتصاد مقاومتی نیست و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر خام‌فروشی نیست، گفت: اصل این امر بر استفاده از کالاهای ایرانی و تولید آن است و سپاه در این راستا حامی دولت است و در عرصه ماموریت‌ها فعالیت خواهد داشت.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از وظایف و ماموریت مهم فرماندهان ناحیه سپاه را ایجاد قرارگاه جهاد اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت: در این زمینه باید علاوه بر ورود سپاه و بسیج دیگر ادارات و نهادها و دستگاه‌های اجرایی در هر برنامه‌ای با یکدیگر ورود پیدا کنند.

ساخت 3 فرهنگ‌سرا مقاومت در مازندران

وی نگاه سپاه را در هرنقطه‌ای وظیفه‌شان را خدمت‌گذاری به مردم و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: سپاهی‌ها جهانی فکر می‌کنند و چهره واقعی اسلام را تبلیغ می‌کنند.

بابایی با تاکید براینکه امروزه در بدنه سپاه نیاز به زیرساخت‌های بسیاری برای این تبلیغ اساسی است، اظهار داشت: در نشست‌هایی با سردار نقدی رئیس سازمان بسیج کشور و رایزنی‌های انجام گرفته با استانداری مازندران و فرمانداری سه فرهنگ‌سرا مقاومت و مشاهیر در این استان احداث می‌شود.

وی یادآور شد: این سه فرهنگ‌سرا در شهرهای ساری و آمل و دیگر در غرب استان راه‌اندازی می‌شود که به نوعی تبلیغ و شناساندن مشاهیر و علمای جلیل‌القدر هر یک از شهرستان‌های این استان به جهان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل با وجود علمای بزرگ و تاریخی و یک منطقه عالم‌پرور وجود تمثال‌های این افراد لازم است و باید در ورودی‌های این شهر با نماد برجسته قرار گیرد تا مسافران و گردشگران این عالمان بزرگ را بشناسند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اعلام اینکه همچنین با دستور سرادر نقدی در مراکز هر یک از استان‌های کشور دهکده مقاومت راه‌اندازی می‌شود، گفت: این دهکده به صورت شهربازی با رویکرد مقاومتی و با تربیت نسل‌هایی به عنوان بچه‌های مقاومتی ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها