خبرهای داغ:
به همت بسیج فرهنگیان کشور و در قالب اردوی جهادی؛

یادواره 17 شهید دهستان طرود شاهرود برگزار شد

به همت بسیج فرهنگیان کشور در قالب اردوهای جهادی یادواره 17 شهید دهستان طرود بخش مرکزی شهرستان شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره 17 شهید دهستان طرود با حضور گروه جهادی بسیج فرهنگیان کشور متشکل از مسئولین ستادی این سازمان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روستای طرود برگزار شد.

در حاشیه این مراسم عباس مطهری جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور گروه جهادی بسیج فرهگیان کشور در روستای محروم طرود شاهرود گفت: این گروه جهادی متشکل از 20 نفر از اعضا ستاد سازمان بسیج فرهنگیان است که در راستای تاکیدات رهبری بر محرومیت زدایی و حضور مسئولین در این برنامه در این منطقه محروم برگزار شده است.

وی افزود: در این اردوی ده روزه در روستای طرود تلاش شد تا برنامه های مختلف فرهنگی در روستا اجرا شود و در بحث عمرانی نیز کمک هایی به این منطقه محروم انجام گرفت.

مطهری با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: برگزاری یادواره شهدا در این حرکت جهادی برای ترویج این فرهنگ که می تواند ما را در برابر فرهنگ مسموم غرب واکسینه کند، انجام شده است.

جانشین بسیج فرهنگیان کشور با بیان اینکه در این اردو از ظرفیت های روستا و همچنین بسیج شهرستان کمک گرفته شد بیان کرد: در راستای برگزاری این اردوی جهادی جلسات مشترکی با اقشار بسیج شهرستان و مسئولین برگزار شد و تلاش شد از ظرفیت های مختلف شهرستان در کمک به این منطقه محروم استفاده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها