رییس سازمان بسیج طلاب استان سمنان از برگزاری دوره آشنایی طلاب و روحانیان با «تشیع لندنی» و «تسنن آمریکایی» با حضور 150 نفر از مبلغان طرح هجرت در دامغان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۷۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵
حجت‏ الاسلام مهدی مقری در گفت‏ و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، با اشاره به برگزاری دوره آشنایی طلاب و روحانیان استان سمنان با تشیع لندنی و تسنن آمریکایی اظهار داشت: این گردهمایی با حضور 150 نفر از مبلغان طرح هجرت خواهر و برادر؛ شانزدهم شهریورماه در چشمه علی دامغان برگزار می شود.

وی یکی از دلایل مهم برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی علما و روحانیانی عنوان کرد که در بالای منابر و پشت تریبون همواره به نقش خطیر آگاه سازی مردم مشغول هستند، عنوان کرد و افزود: توطئه های دشمنان هر روز وسیع تر از گذشته و به انحاء مختلف بر علیه دین، اسلام و قرآن پیشروی می کند؛ بنابراین باید مردم را هر چه بیشتر با اسلام ناب محمدی(ص) آشنا کرد تا با چراغ آگاهی و بصیرت به مبارزه و مقابله به ملحدان و کافرانی بروند که هدفی جز فتنه انگیزی و تفرقه افکنی میان صفوف به هم پیوسته مسلمانان ندارند.

رییس سازمان بسیج طلاب استان سمنان بیان داشت: بر همین اساس برگزاری دوره آشنایی علما و روحانیان استان سمنان با جریان‏شناسی تشیع لندنی و تسنن آمریکایی امری ضروری است تا مردم هر چه بیشتر با اسلام و توطئه‏های دشمنان داخلی و خارجی آشنا شوند.

حجت‏الاسلام مقری خاطرنشان کرد: دوره آشنایی طلاب و روحانیان استان سمنان با تشیع لندنی و تسنن آمریکایی با همکاری معاونت تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‏های علمیه برادران استان سمنان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها