مسئول بسیج جامعه پزشکی ‏آذربایجان غربی ‏خبر داد؛

آغاز فعالیت بیمارستان صحرایی در پیرانشهر آذربایجان غربی

مسئول بسیج جامعه پزشکی ‏آذربایجان غربی ‏گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم، بیمارستان صحرایی شهید باکری در منطقه هنگ آباد پیرانشهر این استان از امروز شروع به فعالیت کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۴۸۸۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر کاظم تارقلی، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی بمنظور ارائه خدمات و محرومیت زدایی و برابر نیاز سنجی منطقه‌ای، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بیمارستان صحرایی را از امروز به مدت چهار روز در روستای هنگ آباد از توابع شهرستان پیرانشهر آذربایجان غربی برپا کرده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی ‏آذربایجان غربی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود بیش از پنج هزار نفر از خدمات رایگان این بیمارستان بهره‌مند شوند، افزود: این طرح با همکاری مرکز بهداری شمالغرب سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود؛ همینطور سایر فعالین حوزه سلامت استان نیز در این طرح ما را یاری می‌کنند.

تارقلی ادامه داد: عملیات غربالگری اولیه جهت ارجاع بیماران به بیمارستان صحرایی در این منطقه با حضور پزشکان عمومی در قالب چهار تیم از هشتم شهریور ماه آغاز شد.

وی افزود: این بیمارستان شامل اتاق عمل سیار، درمانگاه‌های تخصصی، خدمات کلینیک و پاراکلینیکی، دندانپزشکی و داروخانه است؛ همچنین با برنامه‎‌های آموزش بهداشت و پایش سلامت کودکان آماده خدمت رسانی رایگان خواهیم یود.

ارسال نظرات