مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش رزمی فرهنگی بصیرتی "فصل شیدایی" از 28 مرداد ماه در کرمانشاه آغاز و با استقبال 120 هزار نفری مردم روبرو شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۵۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،علی یوسفی راد گفت: در ابتدا قرار بود نمایش رزمی فرهنگی بصیرتی "با افلاکیان" در استان برگزار شود اما به دلیل اینکه برگزاری این نمایش با برگزاری نمایش "فصل شیدایی" مصادف شد و همچنین محدودیت در بحث مکان برگزاری, این نمایش امسال با کمی تعویق از 15 شهریور ماه آغاز به کار می کند.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نمایش رزمی فرهنگی بصیرتی "فصل شیدایی" نیز از 28 مرداد ماه کار خود را در سطح استان آغاز کرد و موفق شد طی 17 روز توجه حدود 120 هزار نفر را به خود جلب کند.
 
وی گفت: در این نمایش از زمانی که آدم خلق شده تا زمان انقلاب و دفاع مقدس به نمایش در می آید.
 
یوسفی راد ادامه داد: این برنامه هرشب بعد از نماز مغرب و عشا در اردوگاه توحید, نرسیده به شهرکرمانشاه برگزار می شد.
 
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مورد میزان استقبال از این نمایش گفت: در شب های اولیه برگزاری نمایش "فصل شیدایی" حدود چهار تا پنج هزار نفر از این نمایش بازدید می کردند که این استقبال در روزهای پایانی نمایش به بیش از 20 هزار نفر در هر شب هم می رسید.
 
وی همچنین گفت: برخی از بخش های نمایش "با افلاکیان" در نمایش "فصل شیدایی" هم اجرا شد که برخی از آنها عبارتند از بازسازی و نمایش عملیات مرصاد, اتفاقاتی که در پاوه توسط شهید چمران رخ داد, حمله عراقی ها به قصر شیرین, حضور آزادگان, حماسه دفاع مردم گیلان غرب و بمباران شهر کرمانشاه.
 
یوسفی راد در پایان گفت: بیشترین استقبال از این نمایش توسط جوانان صورت گرفت.


انتهای پیام/ ف
ارسال نظرات