رئیس شورای اسلامی اردبیل/

شوراها باید در درآمدزایی برای شهرهای استان‌ها فعال باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مهم‌ترین اولویت شوراهای شهر و روستاها باید ایجاد ثروت و درآمد برای استان باشد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و دقیق است.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۵۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ذکی الله خوشبخت ، در همایش روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید با تمام توان و تلاش خود در راستای ایجاد اشتغال و تولید ثروت برای استان گام بردارند که مهم‌ترین اولویت شورای شهر اردبیل محقق ساختن این امر است تا بتوانیم اثرگذاری شوراها در استان را بیشتر کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای مدیریت واحد شهری نیز یکی از اولویت‌های اساسی شورای اسلامی شهر و روستاست، گفت: در این راستا شورای اسلامی شهر اردبیل برنامه‌ریزی منظم و منسجمی انجام داده است که امیدواریم با وحدت و همدلی این طرح در استان اردبیل اجرا شود.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: باید با برنامه‌ریزی منسجم از ظرفیت‌های شورای شهر و روستا در راستای تبدیل تهدیدها و تحریم‌ها به فرصت استفاده شود چراکه شوراها متشکل از افراد کارشناس، توانمند و نخبه هستند که هرکدام نقش بسزایی در توسعه، عمران و آبادانی شهردارند.

خوشبخت بابیان اینکه زیباسازی سیمای شهر و عمران و آبادانی از برنامه‌های شورای شهر اردبیل است، افزود: در این راستا درگذشته اقدامات بسیار خوبی انجام‌شده است و نیاز است خدمات‌رسانی به شهر و روستا در استان اردبیل افزایش یابد.

وی تصریح کرد: تعامل و همکاری همه‌جانبه شوراها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یکی از راهکارهای پیشرفت و ترقی استان است که باید همگان با همدلی و هم‌زبانی و باهدف توسعه استان در راستای خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم تلاش کنند تا بتوانیم تأثیرگذاری شوراها در استان را افزایش دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار