استاندار اردبیل/

مدیریت واحد شهری در استان اردبیل اجرا شود

استاندار اردبیل گفت: یکی از نیازهای اساسی استان اردبیل اجرای مدیریت واحد شهری است که باید اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل در این راستا برنامه‌ریزی اساسی اتخاذ کنند.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۶۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، در همایش روسای شورای اسلامی شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان در استانداری اردبیل اظهار داشت: با اجرای مدیریت واحد شهری می‌توان شهر را در مسیر پیشرفت و ترقی قرارداد که این امر نیازمند برنامه‌ریزی منسجم، دقیق و راهبردی شورای اسلامی شهر و استان‌هاست که باید توجه ویژه‌ای به این امر در استان اردبیل داشته باشیم.

وی گفت: شوراها و شهرداری‌ها ظرفیت بسیار بزرگی در کشور محسوب می‌شوند که بخشی از اصول قانون اساسی به این قشر اختصاص داده‌شده است و بیشتر اعضای شوراها منتخبین، فرهیختگان و نخبگان شهر و روستاها هستند.

استاندار اردبیل نقش شوراها در توسعه استان را بسیار مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: باید وظایف مشخص برای شوراهای بخش و شهر تعیین شود چراکه این امر یک نقطه‌ضعف بزرگ به‌حساب می‌آید.

خدابخش تصریح کرد: شوراها تشکل‌های مردمی و نمایندگان و منتخبان مردم هستند که اثرگذاری بیشتری در عرصه‌های مختلف جامعه دارند و انتظار می‌رود از این ظرفیت بسیار بزرگ در راستای توسعه استان استفاده شود.

ارسال نظرات