فرمانده سپاه استان البرز در دوره تربیت و تعالی عقیدتی سیاسی:
سردار استاد حسینی گفت: کار تربیتی مربیان حلقه های صالحین نیز مرتبط با ویژگی های پیامبر اسلام است چراکه دشمن امروز در تلاش است ارزش هایی که شهدا برای دستیابی به آن ها شهید شدند را از ما بگیرند و ایستادگی در مقابل دشمن نیازمند بصیرت و آگاهی ملت است.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۶۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

مربیان حلقه های صالحین نقش بسزایی در بصیرت افزایی جامعه دارند


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در دوره تربیت و تعالی عقیدتی سیاسی بسیج با اشاره به موضوع بصیرت اظهار داشت: بصیرت از جمله مسائلی می باشد که باید مورد توجه جامعه قرار گیرد.

وی افزود: اسلام ضربه های بسیاری را به دلیل بی بصیرتی خواص و عوام در طول تاریخ خورده است و از بی بصیرتی است که ممکن است جامعه به هفتاد و دوملت تبدیل شود.

فرمانده سپاه البرز خاطر نشان کرد: اگر بصیرت ملت ایران نبود چیزی از انقلاب باقی نمی ماند و کسانی که در فتنه 88 در مقابل رهبری ایستادند موجب شدند مسیر انحراف فراهم شود.

وی با اشاره به ویژگی های پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد: پیامبر 23 سال زحمت کشیدند و امتی را در جهت تکمیل دین خدا تشکیل دادند و اکنون کار تربیتی مربیان حلقه های صالحین نیز مرتبط با ویژگی های پیامبر اسلام است چراکه دشمن امروز در تلاش است ارزش هایی که شهدا برای دستیابی به آن ها شهید شدند را از ما بگیرند و ایستادگی در مقابل دشمن نیازمند بصیرت و آگاهی ملت است.

مربیان حلقه های صالحین نقش بسزایی در بصیرت افزایی جامعه دارند


سردار استاد حسینی اطاعت از رهبری را مهم و به عنوان چراغ راه دانست و تصریح کرد: به جهت اینکه گمراه نشویم نیاز به چراغ راه داریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) بصیرت افزایی را مهم عنوان کرد و گفت: دشمن با تمام قدرت و توان آمده است ارزش ها و آرمان های مارا از بین ببرد که از این رو باید آگاه بود تا یک انتخابات خوب و سالمی برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها