با حضور بیش از 200 بسیجی؛

دوره آموزش مقدماتی مربیان شجره طیبه صالحین برگزار شد

مدیر اجرایی دوره آموزش مقدماتی مربیان شجره طیبه صالحین گیلان گفت: دوره آموزش مقدماتی مربیان شجره طیبه صالحین با حضور بیش از 200 بسیجی بمدت 3 روز در سپاه قدس گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۹۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

کیانوش شوشتری اخوان، در گفت‌وگو با خبرنگار صالحین خبرگزاری بسیج از گیلان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره آموزشی که با یاد 175 شهید غواص برگزار شد بیش از 200 نفر از بسیجیان مستعد برای مسئولیت مربیان شجره طیبه صالحین آموزش دیدند.

 دوره آموزش مقدماتی مربیان شجره طیبه صالحین به منظور افزایش مهارت‌های تربیتی و آموزشی بسیجیان برای اداره مناسب حلقه سرگروه‌های تربیتی در سطح کانون‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج استان بمدت 3 روز در سپاه قدس گیلان برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت بیش از 200 نفر از بسیجیان اقشار مختلف در این دوره آموزشی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره متشکل از بسیج محلات، جامعه زنان، طلاب، فرهنگیان، کارمندی، دانش‌آموزی و دانشجویی بودند.

مدیر اجرایی دوره آموزش مقدماتی مربیان شجره طیبه صالحین گیلان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره برنامه‌های معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی را زیر نظر اساتید مجرب و شاخص حوزه و دانشگاه‌های گیلان فرا گرفتند .

شوشتری؛ آشنایی کامل با نقش و وظایف مربیان تربیتی در شجره طیبه صالحین، توانایی برقراری ارتباط موثر با اعضای حلقه‌های تربیتی و جلب آنها، توانمندی در پاسخ‌گویی به سوالات، شبهات و حل مشکلات سرگروه را از مهارت‌ها و آموزش‌های ارائه شده در این دوره عنوان کرد.

گفتنی است، در پایان دوره به قید قرعه به 2 نفر از بسیجیان کمک هزینه اعزام به عتبات عالیات (کربلای معلی) و 6 نفر نیز کمک هزینه اعزام به مشهد مقدس از سوی فرماندهی سپاه قدس اهداء شد.

ارسال نظرات