رئیس جشنواره ملی پوستر بیداری از تمدید فراخوان جشنواره پوستر بیداری تا 15 مهرماه خبر داد و افزود: شرکت در جشنواره برای عموم هنرمندان در تمام گروه‌های سنی آزاد است.
کد خبر: ۸۵۶۵۰۳۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹




خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس جشنواره ملی پوستر بیداری ظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 15 مهرماه امسال آثار خود را به پایگاه اینترنتی www.posterbidari.com ارسال کنند.

محمد رضا نوروزنژاد گفت: فراخوان نخستین جشنواره پوستر تخصصی ویژه بیداری اسلامی از مردادماه امسال به صورت گسترده در 3 بخش فارسی، عربی و انگلیسی در سایت‌های معتبر آغاز شد.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این جشنواره در سراسر کشور و برخی کشورهای همسایه انجام شده است، گفت: تاکنون حدود 350 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیس جشنواره ملی پوستر بیداری با اعلام اینکه هیئت داوران جشنواره که متشکل از اساتید هنر دانشگاه هستند، ضوابط و معیارهای مشخص محتوایی و تکنیکی را برای بررسی و داوری آثار مشخص کردند، بیان کرد: در پایان 50 اثر برای چاپ در کتاب جشنواره منتشر می‌شود.

نوروزنژاد با بیان اینکه این جشنواره با موضوعات نهضت جهانی اسلام و قیام کربلا، بیانات امام خمینی و مقام معظم رهبری درباره بیداری اسلامی، مردم و زیارت امام حسین (ع)، پیاده‌روی اربعین حسینی، فلسطین مساله نخست مسلمین و مبارزه با رژیم صهیونیستی است، افزود: تجلیل از مقام ارجمند شهدای بیداری اسلامی و مدافع حرم، قتل‌عام مردم یمن و جنایات آل‌سعود، نهضت گسترده مردمی در دفاع از هویت اماکن مقدس عراق و سوریه، بیداری اسلامی بحرین، مصر و تونس از دیگر موضوعات این جشنواره است.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه‌های متعدد از آثار برتر در حاشیه جشنواره و بعد از آن در گالری‌های معتبر کشور، پارک‌ها، مساجد شهری و روستایی از دیگر اقدامات جنبی این جشنواره است، بیان کرد: اهدای جایزه ویژه جشنواره به هنرمند و گرافیست انقلابی (مرحوم حسین سخا) خالق پوستر «ما می‌توانیم» خواهد بود.

نوروزنژاد در پایان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 15 مهرماه امسال آثار خود را به پایگاه اینترنتی www.posterbidari.com ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها