سرهنگ نوري گفت: كار دانشجويان جهادگر لبيك گفتن به نداي رهبر عزيزمان در توسعه و تعميق تفكر بسيجي براي ساختن كشور و ساخته شدن انسانهاي عاشق به خدمت است.
کد خبر: ۸۵۶۵۰۷۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، سرهنگ نوري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در بازديد از گروه جهادي امام راحل(ره) دانشگاه پيام نور مركز گرمي در روستاي كلان و افسوران از توابع بخش موران، جهاد گران را ادامه دهنده گان راه شهدا عنوان كرد و گفت: كار دانشجوان جهادگر در عرصه اي مختلف و محروميت زدايي، لبيك گفتن به نداي رهبر عزيز مان در توسعه و تعميق تفكر بسيجي براي ساختن كشور و ساخته شدن انسانهاي عاشق به خدمت براي كار آمدي نظام و زمينه ساز ظهور امام عصر(عج) است.

وي با بيان اينكه اولین هدف از اردوی جهادی خود سازی است اظهار كرد: همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند.

سرهنگ نوري توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه را خروجي ارزشمند اين نوع حركت عنوان كرد و گفت: در طی این سفر، تذکر و همیاری به یکدیگر در پیمودن پلکان رشد و کمک به سایرین برای ساختن فضای فرهنگی و مذهبی محیط نیز حاصل می‌آید.

وي دستمزد اصلي اين دانشجويان را اجر معنوي و دعاي خير محرومين و مستعضفين عنوان كرد گفت: دعاي خير مردم مستمند براي هميشه بدرقه راه نوارني و بلندتان به سوي آينده روشن است.

گروه جهادي دانشگاه پيام نور مركز گرمي به مدت 10روز با هدف محروميت زدايي، ترويج فرهنگ سبك اسلامي و آموزش و توانمند سازي حوزه هدف خود در راستاي اقتصاد مقاومتي كار خود را شروع كرده است.

قابل ذكر است كه دانشگاههاي آزاد اسلامي واحد گرمي، علمي كاربردي و دانشكده پرستاري هم همزمان كار خود را در بخش هاي ديگر اين شهرستان با اهداف ذكر شده شروع كرده اند.

ارسال نظرات