خبرهای داغ:
در علی آباد کتول:

تشکیل جلسه شورای قشر جامعه زنان

جلسه شورای قشر جامعه زنان ناحیه علی آباد کتول با حضور حجت الاسلام قرایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آباد کتول در حوزه حضرت معصومه (س) تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۰۵
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛در این جلسه مسائل مربوط به مساجد و امامزادگان و ارتباط خواهران با هیئت امنای مساجد و امامزادگان با محوریت امر به معروف و نهی از منکر مطرح شد که هریک از اعضای شورا مسائل و راه کارهای خود را در این زمینه بیان کردند.

دبیر شورای قشر زنان ناحیه علی آباد کتول در راستای مطالبات بسیج جامعه زنان از اداره اوقاف گفت: توجیه هیئت های امنا برای برگزاری مراسم های مذهبی، نصب شجره نامه های امامزدگان، ایجاد پارکینگ برای امامزاده ساورکلاته از جمله این مطالبات بود.

آقایی ادامه داد: استقرار خانه عالم و روحانی در روستاها، دقت در انتخاب هیئت امناء، مسئله کم کاری کلاس های شیعه درمساجد، برگزاری مراسم های ملی مذهبی با همکاری چند نهاد، کافی نبودن بودجه بسیج برای هزینه آب، برق و گاز از جمله دیگر مسائلی بود که در این جلسه عنوان شد.

وی درباره ی مباحث مربوط به بخش برادران نیز افزود: احیای جشن تکلیف برای پسرها و دخترها، برگزاری کلاس های امر به معروف و نهی از منکر ویژه برادران و ایجاد جامعة القرآن برای آن ها نیز در حیطه ی فعالیت برادران در مساجد و امامزادگان بیان شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرایی نیز در جلسه برای توضیح به مسائل مطرح شده عنوان کرد: در زمینه ی برگزاری جشن تکلیف دختران و پسران همکاری لازم راخواهیم داشت و برای اجرای برنامه های فرهنگی همکاری مردم اهمیت بسیاری دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان علی آباد کتول درباره ی انتخاب هیئت امنای مساجد و امامزاده ها خاطر نشان کرد: تأیید هیئت امناء با اداره اوقاف است و اگر شکایتی دارید با سازمان اوقاف نامه نگاری کنید و بحث امنیتی در مساجد را به نهادهای امنیتی و سپاه ارجاع دهید که این موضوع در حیطه سازمان اوقاف نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها