نامزد معینی را معرفی و حمایت نمی‌کنم / تنور مبارزه با استکبار نباید خاموش شود

امام جمعه گلوگاه گفت: کسی از من انتظار نداشته باشد که برای انتخابات مجلس شخص معینی را حمایت و معرفی کنم، معیارهایی برای نامزد خوب وجود دارد که تا روز انتخابات بیان می‌کنم.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴




خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارشروابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه حجت الاسلام والمسلیمن سید ابراهیم میراحمدی در خطبه دوم نماز جمعه گلوگاه بیان کرد: در کشور ما دموکراسی حاکم است و انتخابات برگزار می‌شود، اگر انتخابات نبود دشمن با ما نه تنها مذاکره نمی‌کرد بلکه مبارزه می‌کرد زیرا دشمن برای اغنای افکار عمومی جهان بهانه داشت و حمله نظامی می‌کرد.

وی گفت: انتخابات یکی از عوامل اقتدار کشور ما است و ما این اقندار را به عنوان یک الگو به سراسر جهان مصادره می‌کنیم و همین علت عامل مقابله و هراس غرب از ایران شده است زیرا آنها با کشوری که دموکراسی دارد مبارزه می‌کنند و کارهایی همچون تحریم بانکی می‌کنند که در ادبیات اقتصاد جهان وجود ندارد.

امام جمعه گلوگاه مطرح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس به میدان آمده اند و کسی از من انتظار نداشته باشد که شخص معینی را معرفی و حمایت کنم، معیارهایی برای نامزد خوب وجود دارد که تا روز انتخابات بیان می‌کنم.

میراحمدی تصریح کرد: اولین معیار یک نماینده مجلس، تعهد به مبانی انقلاب اسلامی است و یکی از مبانی بسیار مهم انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار جهانی است، نماینده مجلسی که قائل به مبارزه با استکبار جهانی نباشد یا به نوعی سر سازش با جهان لیبرال و آمریکا داشته باشد نماینده مناسبی نیست.

وی بیان کرد: دشمن به دنبال شکستن قدرت مبارزه با استکبار جهانی است و اگر بفهمد ما اهل مبارزه نیستیم قصد نابودی ما را خواهد داشت.

خطیب جمعه گلوگاه گفت: امیدواری دشمن یکی از ضرباتی بود که فتنه سال ۸۸ که به انقلاب زد و رهبر معظم انقلاب از همه چیزش مایه گذاشت و پرده از جنایت فتنه ۸۸ برداشت.

وی با تاکید بر اینکه نباید تنور مبارزه با استکبار خاموش شود، افزود : نماینده مجلسی که اهل مبارزه با استکبار نباشد مردم او را قبول ندارند.

میراحمدی گلوگاه اذعان کرد: باید بسیار مراقب بود زیرا دشمن پس از شکسته شدن تحریم‌ها نقشه های شومی دارد و به دنبال شکستن مقاومت اقتصادی ما است.

امام جمعه گلوگاه تاکید کرد: راه های نفوذ دشمن باید بسته شود، یکی از راه‌های نفوذ دشمن مدیرانی هستندکه در عمل به اقتصاد مقاومتی اهتمام لازم را ندارند، این افراد دم از اقتصاد می‌زنند اما مجوز صادارت می‌دهند، هر کس با اقتصاد مقاومتی مقابله کند ما او را انقلابی نمی‌دانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار