در پی حمله قلبی و بستری شدن حاج ملکعلی خداقلیزاده جانباز هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان امام (ره) خلخال فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین خلخال با وی ملاقات کردند.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۱۶
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، فرماندارخلخال با جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در بالین جانباز قطع عضو و یادگار هشت سال دفاع مقدس در بیمارستان امام (ره) حضور و از وی عیادت کرد.

دراین دیدار علی نظری شیخ احمد از مدیریت دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال و تیم پزشکی معالج خواست تا با آخرین توان و حضور مداوم تیمی بر بالین این جانباز گرانقدر در جهت بهبود وی تلاش خود را به کار گیرند.

فرماندار خلخال با تقدیر از زحمات تیم پزشکیو کارکنان خدوم بیمارستان امام (ره) در طول دو شبانه روز بر بالین این جانباز گفت: امکانات بیمارستان در بخش ICU کافی بوده و در شرایط فعلی لزوم انتقال این جانبار برای درمان به مرکز استان نمی رود.

وی افزود: اهالی خلخال و همه مسئولین و خانواده معظم شهدا همه دست به دعا برای نجات و شفای این جانباز هستند و ما انتظار داریم تیم پزشکی حاضر با جریان بخشیدن به بهبود وضعیت این جانبار گرانقدر شهرستان و افتخار استان اردبیل مردم را خوشحال نمایند.

ارسال نظرات