بیش از ۱۵۰۰ نفر از دهیاران کشور را بانوان تشکیل می‌دهند

معاون فرماندار خلخال گفت: با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه اردبیل همایش کانون هویت و مهدویت در خلخال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۲۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی قربانزاده، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهارشنبه هفته جاری با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آیت الله سید حسن عاملی همایش کانون هویت و مهدویت در سالن ارشاد خلخال برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این همایش که اعضاء آن، دانش آموزان و دانشجویان زیر 24 سال می‌باشد که اغلب اعضاء این کانون را دانش آموزان سال دوم نظری تشکیل می‌دهند که ریاست این کانون‌ها را ائمه جمعه های شهرستان و استان به عهده دارند.

معاون فرماندار خلخال افزود: این کانون از بین دانش آموزان و دانشجویان نخبه‌های فرهنگی، علمی، قرآنی، هنری تشکیل شده است که نزدیک به 500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان در آن عضو می‌باشند و با برنامه ریزی‌های انجام شده در نظر داریم بعد از برگزاری همایش و انعکاس از خبرگزاری‌ها و سایت‌های فعال شهرستان عضوگیری داوطلبانه بیشتری در این کانون صورت بگیرد.

قربانزاده ادامه داد:خبرگزاری‌های فعال اعم ازخبرگزاری تسنیم، فارس، ایرنا و سایت های فعال شهرستان، ازناو، خلخالیم و عجم نیوز که طبق آمار دریافتی حداقل 90 درصد بازدیدکنندگان شهرستان خلخال از این خبرگزاری و سایت‌ها می‌باشد که تصمیم گرفته‌ایم این خبرگزاری ها در ایجاد یک فضای مجازی سهم بیشتری را ایفا کنند.

معاون فرماندار خلخال اظهار کرد: در نظر داریم جهت انعکاس برگزاری همایش کانون هویت مهدویت، توسط خبرنگاران در خبرگزاری‌ها و سایت‌های شهرستان به صورت مطلب و عکس بارگزاری شده و اعضاء کانون با مراجعه به صفحات این خبررسانی‌ها، ضمن آشنایی با محتویات خبرگزاری، با اهداف آن آشنا شده تا به طور یک الگو مرتب از این خبرگزاری‌ها و سایت‌ها بازدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار