فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در رزمایش لبیک یا رسول الله بیش از یک هزار نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان پارس آباد حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۴۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، در جلسه هماهنگی و پشتیبانی از رزمایش لبیک یا رسول الله (ص) بسیج پارس اباد با بیان اینکه به برکت خون شهدا و دستورات مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در منطقه و کل جهان در اوج قدرت قرار دارد، اظهار داشت: امروز جوانان و بسیجیان شهرستان پارس آباد با آمادگی کامل با الهام از فرمایشات ولی فقیه در رزمایش لبیک یا رسول الله حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه اجرای مانور و رزمایش ها اثر مطلوبی در داخل و خارج دارد، برگزاری رزمایش لبیک یا رسول الله را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: هدف از این رزمایش به تصویر کشیدن قدرت دفاعی بسیجیان در مقابل دشمنان اسلام است و تمامی مدیران ادارات و نهادهای شهرستان در اجرای این رزمایش همکاری خواهند داشت.

فرماندار پارس آباد با اعلام اینکه نظام ما به برکت نیروهای بسیجی، فریب هیچ کشور زورگو و فرصت طلب را نمی خورد، افزود: ما بر اساس احترام متقابل با سایر کشورها برخورد و متعامل می کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان پارس آباد از اجرای رزمایش لبیک یا رسول الله (ص) با شرکت بیش از هزار نفر از گردان های بیت المقدس بسیجیان شهرستان پارس آباد خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و پشتیبانی ادارات و نهادها این رزمایش در شان شهرستان پارس آباد که به عنوان دومین شهرستان پارس آباد می باشد برگزار می شود.

احمدی افزود: این رزمایش در 19 و 20 شهریور ماه در منطقه عمومی شهرک مغان (شهید آیت الله غفاری) برگزار می شود.

در ابتدای این جلسه سرگرد مطلب شاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد با ارائه گزارشی از فعالیتهای بسیج و برنامه های وسیع در زمینه فرهنگی و عمرانی و اقتصاد مقاومتی و دفاعی و همچنین اهداف اجرایی رزمایش خواستار همکاری ادارات و نهادها و همچنین آزاد سازی بسیجیان شاغل برای شرکت در رزمایش شد.

ارسال نظرات