خبرهای داغ:
دکتر حسن صادقلو گفت: اشتغال آفرینان مجاهدان فی سبیل الله هستند.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۶۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در جمع کارآفرینان و تعاونی‎های برتر اظهار کرد: اشتغال آفرینان مجاهدان فی سبیل الله هستند و اگر شخصی به عنوان مرد یا خانم خانواده اشتغال ایجاد می‎کند و درآمدی را به عرصه خانه میاورد بر اساس آموزه‎های دینی مجاهد فی سبیل الله هستند.

وی تصریح کرد: باید به کار ایمان و باور داشت و اگر در روح و سبقه ایمان به کار این باور را پیدا کنیم نوع کار و فعالیت‎ ما متفاوت خواهد بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه روحیهسازی در اقدام و فعالیت‎های تعاونی باید به عنوان یک باور ایجاد شود، گفت: تعاونی بخشی از اقتصاد کشور است که متاسفانه کار رکنی خود را در اقتصاد کشور متبلور نکرده است.

صادقلو با بیان اینکه به تعاونیها به عنوان رکنی از اقتصاد کشور باور نداشتیم، گفت: توجه به تعاونی‎ها آن چنان که حق آنها است و باید نسبت به آنها رسیدگی می‎شد اتفاق نیفتاده است.

تعاونی‎ها از جایگاه یک رکن اقتصادی کشور فاصله دارد

وی با بیان اینکه تعاونی‎ها نسبت به جایگاه رکن اقتصادی کشور فاصله زیادی دارد، افزود: تعاونی هنوز خود را اثبات نکرده و تعاونی کاربری بیش از این ظرفیت‎ها دارد و باید نشست‎های تعاونی به سمت خروجی‎های متعالی در راستای توسعه تعاونی‎ها تبدیل شود.

استاندار گلستان بیان داشت: بحث‎های تعاونی به صورت یک مسئله کارگاهی باید اندیشیده شود و راه دراز مدت تعاونی‎ها در اقتصاد کشور باید تدوین شود.

صادقلو خاطرنشان کرد: کشاورزی ما در گلستان سنتی است و باید بیندیشیم چرا باید 2 هزار مهندس کشاورزی ما بیکار باشد.

وی با بیان اینکه مهندس کشور باید اشتغال ساز باشد، افزود: سنتی بودن بخشی از سهم بیکاری در کشور را به دوش می‎کشد.

این مقام مسئول بابیان اینکه رویکرد جامعه ما در تولید سنتی است و به این دلیل استان ما زیان می‎بیند، افزود: ما در شکل سنتی نتوانستیم از معافیتهای مالیاتی نظام در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها