خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:
تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و برگزاری یادواره شهدا چراغ راهی است برای نسل جوان که ادامه دهنده راه شهدا باشند و در این تهاجم فرهنگی که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است، سربلند بیرون آییم.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۷۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه در اولین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهری حضرت ولی عصر مسجد الرسول شهرستان بشرویه با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: برگزاری محافل معنوی و یادواره های شهدا برای انتقال روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتی شهدای عزیز به نسل جوان است.

فرمانده سپاه بشرویه افزود: باید از شهدای عزیز درس بگیریم که در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به عنوان سرباز ولایت خدمت کردند و با اخلاص کامل بهترین سرمایه خود را برای اسلام و انقلاب هدیه کرده اند.

وی برگزاری یادواره های شهدا را مهمترین اهرم برای مبارزه با جنگ نرم دشمن برشمرد و گفت: برگزاری این محافل در هنگامه جنگ نرم دشمن موید این تصمیم است که در مقابل جنگ نرم دشمن باید از شهدای عزیزی مدد بجوییم که افتخار انقلاب و اسلام هستند و برای تمام اقشار جامعه الگو شده اند.

فرحبخش افزود: شهدایی که بعد از شهادت هم هدایتگر هستند و بنا بر آیات قران کریم ، کسانی که در راه خدا کشته شده اند زنده اند و نزد پروردگار خود روزی داده می شوند

فرمانده سپاه بشرویه، الگو گیری از جامعه ایثارگران را مهم دانست و گفت: اگر صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا نبود و ایثارگری رزمندگان، جانباران و ایثارگران نبود این امنیت و اقتدار را نداشتیم و آسایش امروز ما مرهون خون شهدای عزیز است.

وی ایجاد فضاهای معنوی یادواره ها را چراغ راه برشمرد و گفت: تجدید میثاق با شهدای گرانقدر و برگزاری این فضای معنوی خود چراغ راهی است برای نسل جوان که ادامه دهنده راه شهدا باشند و در این تهاجم فرهنگی که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است، سربلند بیرون آییم.

فرحبخش افزود: جنگ نرم امروز خاموش است و تنها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می توانند سلاح مبارزه با این جنگ خاموش باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها