خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص):
اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) درباره انتقال تکنولوژی‌های پهپادهای ایران به روسیه گفت: اولین سیلی خشم ملت ایران را پدافند هوایی می‌زند، بنابراین تمامی سامانه‌های پدافند هوایی باید حفظ شده و از آن مراقبت شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۷۹
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر فرزاد اسماعیلی صبح امروز در حاشیه جشنواره مالک‌اشتر که در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، با اشاره به برگزاری جشنواره مالک‌اشتر، گفت: این جشنواره درباره نقاط پیشرفت و ضعف نیروهای مسلح برگزار می‌شود و ما در این 7 سال چندین مدال افتخار را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در طرح فرمانده معظم کل قوا یا همان مالک‌اشتر، رویکردهای کلی مطرح شده و نواقص نیز بیان می‌شود. به عنوان مثال اگر رادار ما نقصی داشته باشد، به ما تذکر داده می‌شود و یا اعلام می‌شود که رادار‌های پدافند بیشتر در کدام منطقه مستقر شوند.

امیر اسماعیلی ادامه داد: در این جشنواره از فرماندهان نمونه و برتر تقدیر می‌شود. سالهای قبل نیز پدافند هوایی مورد تشویق قرار گرفت.

خبر سقوط هواپیمایی در شرق کشور را تکذیب می کنم

وی درباره سقوط هواپیمایی در منطقه شرق کشور گفت: بنده از وجود چنین خبری اطلاع ندارم و سقوط پرنده‌ای را در شرق کشور تکذیب می‌کنم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: اگر پرنده‌ای نیز سقوط کرده باشد که متعلق به دشمن باشد، حق آنان است.

وی درباره مشارکت پدافند هوایی در رزمایش نیروی هوایی ارتش، گفت: هر پرنده‌ای که از روی زمین بلند می‌شود پدافند هوایی فعال شده و نقش خود را ایفا می‌کند.

امیر اسماعیلی درباره انتقال تکنولوژی‌های پهپادهای ایران به روسیه، گفت: پدافند در اختیار ملت بوده و گنجینه آنهاست و اولین سیلی خشم ملت ایران را پدافند هوایی می‌زند، بنابراین تمامی سامانه‌های پدافند هوایی باید حفظ شده و از آن مراقبت شود.

وی تصریح کرد: ما جزئیات تکنولوژی پهپادها را به کسی نداده‌ایم و فقط کلیات آن را در اختیار سایرین قرار خواهیم داد، زیرا امکان شناسایی تکنولوژی‌ این سامانه‌ها و امکان ضربه زدن به آنها وجود دارد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تاکید کرد: ما جزئیات اطلاعات سامانه‌های خود را به هیچ کشوری نخواهیم داد.

امیر اسماعیلی درباره قابلیت‌های شناسایی اهداف پرنده توسط پدافند هوایی، گفت: ما این توانایی‌ را داشته‌ایم که یک هواپیمای مسافربری را که افراد نظامی را حمل می‌کرد، مورد شناسایی قرار دهیم. قابلیت پدافند هوایی در این زمینه بسیار بالاست.

وی خاطرنشان کرد: اگر احتمالا پهپادی زیر هواپیمایی مخفی شود، ما قادر به شناسایی آن هستیم. اکنون هواپیماهای پنهان‌کار فرامنطقه‌ای بیرون از مرزها از ما اخطار می‌گیرند و دور می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها