خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان استان گفت: حضور گسترده، پرشور و فعال بسیجیان در عرصه های فرهنگی و هنری کشور، باعث می گردد تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بسترهای مناسب را جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش های اسلامی و ملی ایجاد نمود.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۸۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

محمد امیری مقدم مسئول بسیج هنرمندان استان در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، ظهر امروز با بیان اینکه کلید پیشرفت کشور، به میزان زیادی دست سینماگران است اظهار کرد:در طول تاریخ، هنر به عنوان موثرترین و رسا ترین وسیله در انتقال فرهنگ و اندیشه بوده و از آن در پذیرش عقاید و خواست های یک ملت بر ملت های دیگر استفاده شده است .

وی در همین خصوص ادامه داد: حضور گسترده، پرشور و فعال بسیجیان در عرصه های فرهنگی و هنری کشور، باعث می گردد تا با ارائه الگوهای ارزشمند و اصیل بستر های مناسب را جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و ارزش های اسلامی و ملی ایجاد نمود.

مسئول بسیج هنرمندان استان گفت: به همین منظورسازمان بسیج هنرمندان جهت رشد و شکوفایی استعداد های هنری بسیجیان، شناسایی نخبگان هنری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در بین هنرمندان بسیجی برای خلق آثار برجسته و شاخص اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج می نماید.

امیری مقدم افزود: بازخوانی ارزشها و آرمان های انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، آرامانگرایی، مقابله با جنگ نرم، افشای جنایت های گروهک های تکفیری داعش، زندگی ائمه اطهار و اهل بیت، دفاع مقدس و معرفی ارزشهای انقلابی و جهادی از موضوعات برگزاری این جشواره می باشد.

وی اضافه کرد: فیلم و سینما، تبیین کننده ای رسا برای ارائه برترین حقایق عالم، یعنی حقیقت دین به شمار می رود و برای این منظور دست اندر کاران امور سینمایی باید بر توانایی خود بیفزایند.

این مسئول در پایان اعلام کرد: زمان برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه تا 7 مهر ماه سال جاری می باشد که به نفرات برتر جوایز نفیسی داده خواهد شد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها