فرمانده سپاه ناحیه عشایری گفت:همزمان با سراسر کشور رزمایش لبیک یا رسول الله(ص) در اصلاندوز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۱۸۲
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سرگرد محرم بنیادی در جلسه شورای اداری بخش اصلاندوز از برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیجیان ناحیه عشایری در روز های 19 و 20 شهریور ماه با رمز لبیک یا رسول الله(ص) خبر داد و گفت:این رزمایش به استعداد گردانهای حوزه بعثت ناحیه عشایری و حوزه امام حسین (ع) و گردانهای عاشورا در قالب گردانهای احتیاط در کمپ قره قباق و منطقه عمومی اصلاندوز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش 36 ساعته بوده و آموزشهای مختلف تخصصی و امداد و نجات در رزمایش برگزار می شود افزود:دفاع از کوی برزن،انجام تاکتیک های امداد و نجات با رعایت اصول پدافندی و عملیات تاخیری و در روز رزمایش تاکتیک های ضد هلی برن،ایست و بازرسی،مردم یاری و پدافند غیر عامل و کمین بر علیه دشمن فرضی اجرا خواهد شد.

فرمانده بسیج عشایری افزود:برگزاری صبحگاه مشترک در صبح جمعه 20 شهریور،ارائه آموزش های عملی کنترل و عملیاتی و کنترل سازماندهی و توجیه فرماندهان گردان از جمله برنامه های این رزمایش دو روزه است.

بنیادی با اشاره به اینکه مسئولانبا حضور موثر خود در افزایش روحیه و ترویج فرهنگ بسیجی پیشگام باشندگفت:مسئولان ادارات بهمراه نیروی انسانی و امکانات اداری، شوراهای بخش و شهر و دهیاران و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در این رزمایش حضور گسترده و پرشکوه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری نیز ارتقاء آمادگی و توان رزمی و نظامی،سازماندهی، آموزش، حفظ و انسجام نیروهای بسیجی در مقابله با دشمن را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 94 دانست.

وی با بیان اینکه همه مسئولان با اتحاد و همدلی در رزمایش بیت المقدس حضور داشته باشند افزود:بسیجیان در این روز اقتدار و عظمت خود را با محوریت ولایت فقیه و اقتدار ملی بصورت عملی نمایش خواهند داد.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز نیز با اشاره به اینکه برنامه هایی مانند رزمایش باعث ارتقا فرهنگ و افزایش توان دفاعی بسیجیان و مردم بخش اصلاندوز می شود گفت:امروز تمامی قوا و مسئولان نظام با همدلی و انسجام در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.

وی بر آمادگی تمامی ادارات بخش اصلاندوز در رزمایش بیت المقدس بسیجیان ناحیه عشایری تاکید کرد و گفت:همه مسئولان ادارات و نهادها ،شوراهای بخش و شهر و دهیاران با امکانات خود در این رزمایش حضوری پرشکوه خواهند داشت.

در ادامه جلسه هریک از مسئولان ادارات آمادگی کامل خود را برای حضور در رزمایش 36 ساعته بیت المقدس بسیجیان عشایری اعلام کردند.

گفتنی است، این جلسه بمناسبت برگزاری رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیجیان ناحیه عشایری در محل سالن اجتماعات بخشداری اصلاندوز برگزار شد.

ارسال نظرات